رفع لکه های صورت با دستگاه لیزر

رفع لکه های صورت با دستگاه لیزر


رفع لکه های صورت با دستگاه لیزر



لک صورت چیست؟
لک عبارت است از یک اختلاف جزئی در رنگ پوست به علت تفاوت در میزان رنگ‌دانه‌ی ملانین در نقاط متفاوت آن. هر چه قدر مقدار این رنگ‌دانه بیشتر باشد پوست تیره‌تر دیده می‌شود. جدا از عوامل قومی و بومی، عوامل خارجی و داخلی مختلف دیگری نیز در میزان تولید و ذخیره‌ی این رنگ‌دانه نقش دارند. عوامل هورمونی، عوامل ذاتی، سن و سال، استفاده از برخی داروها، ضربه و  حوادث، بیماری‌های مختلف، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش از این قبیل می‌باشند.

در طول درمان چه اتفاقی می‌افتد؟

در طول درمان لک صورت، رنگ پوست ابتدا تشدید شده و مناطق درمان شده دچار تورم خفیف و در برخی از موارد کبودی می‌شوند. در طول حدود یک هفته رنگ‌دانه‌های پوست به ‌تدریج از بین خواهند رفت. در طول درمان نیازی به بی‌حسی نیست.
دستورالعمل‌های بعد از درمان

منطقه‌ی درمان شده را با آب ولرم و صابون شسته و با ملایمت آن را خشک کنید. سپس از یک کرم مرطوب‌کننده‌ی ملایم بر روی پوست خود استفاده کنید. به مدت یک هفته پس از درمان، از قرار گرفتن در معرض تابش خورشید و ورزش کردن خودداری کنید. استفاده از کرم ضدآفتاب را نیز در نظر داشته باشید. افرادی که برای از بین بردن علت لک صورت از لیزر استفاده می‌کنند باید پس از عمل استفاده از کرم‌های محوکننده و ضدآفتاب را در نظر داشته باشند.

آیا انجام این درمان دردناک است؟

لیزر اندکی احساس سوزش را در فرد ایجاد می‌کند که البته اکثر بیماران نیازی به استفاده از داروهای بی‌حسی نخواهند داشت. با این‌ حال افرادی که پوست بسیار حساسی دارند، ۳۰ دقیقه قبل از انجام عمل می‌توانند از یک کرم بی‌حس‌کننده استفاده کنند. انرژی لیزر همانند چندین نقطه‌ی ریز و داغ بر روی پوست شما احساس می‌شود که البته روند درمان کاملاً قابل ‌تحمل است.
مزایا

    رفع و درمان ملاسما و از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای صورت
    از بین بردن کک و مک
    پاک کردن تاتو
    از بین بردن خال‌های مادرزادی و خال اوتا
    معمولاً به یک جلسه‌ی درمان نیاز خواهد بود
    ایجاد ناراحتی بسیار کم برای پوست
    کم‌خطر بودن
    تحریک تولید کلاژن جدید برای بهبود رنگ پوست

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا