از بین رفتن لکها و شفاف شدن پوست با لیزر

از بین رفتن لکها و شفاف شدن پوست با لیزر


از بین رفتن لکها و شفاف شدن پوست با لیزر


کلینیک زیبایی تخصصی بلزا یکی از کامل‌ترین و مجهزترین مراکز تخصصی زیبایی است. از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای رنگ و همچنین تاتو با لیزر یک از درمان‌های زیبایی آسان، سریع و موثر است که نتایج آن معمولا کاملا موفقیت‌آمیز و بسیار چشمگیر است.

از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی پوست با لیزر معمولا کار آسانی است و موجب بهبودی یا درمان کامل لکه‌ها در بلند مدت می‌شود.

بسیاری از بیماران ما با دیدن نتایج درمان خود بسیار شگفت‌زده می‌شوند. از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی پوست صورت، گردن، قفسه سینه، بازوها، ران‌ها و یا دست‌ها تاثیر بسزایی در ظاهر شما دارد و به یکباره موجب می‌شود که ظاهر شما بسیار تغییر کند و جوانتر به نظر بیاید  و آن ظاهر مسن قبلی شما برای همیشه از بین برود.

لکه های قهوه ای روی پوست معمولا بر اثر تیره شدن پوست به‌طور غیرطبیعی در مقابل نور آفتاب ایجاد می‌شود. بسیاری از بیماری‌ها و همچنین عوارض جانبی داروها می‌تواند موجب ایجاد حساسیت به نور در پوست شود.

لکه‌های قهوه‌ای رنگ ممکن است به صورت‌های مختلفی روی پوست ایجاد شود، مانند کک و مک، نواحی تیره‌رنگ روی پوست و یا خال. هر گونه خال یا لکه‌ای جدیدی روی پوست ایجاد می‌شود و یا تغییری که در خال‌ها یا لکه‌های قبلی ایجاد می‌شود، باید توسط پزشک معاینه و بررسی شود.

در کلینیک بلزا، ما چندین نوع روش لیزردرمانی را برای از بین بردن لکه های قهوه ای پوست ارائه می‌دهیم تا به شما کمک کنیم برای همیشه  دست از این ضایعات پوستی ناخوشایند خلاص شوید. تیم متخصصین ما در این کلینیک با توجه به شرایط هر بیمار، برنامه درمانی اختصاصی را برای او در نظر می‌گیرند تا بتوانند به بهترین نتایج درمانی دست یابند تا شما پوستی روشن و درخشنده داشته باشید.


آیا من فرد خوبی برای این درمان هستم؟

بهترین کاندید‌ها برای انجام لیزردرمانی به منظور رفع لک های قهوه‌ای‌رنگ روی پوست، افراد زیر هستند:

    افرادی که پوست آن‌ها در مراحل اولیه‌ی بروز پیری پوست و تغییرات ناشی از آسیب‌های خورشیدی است و مایلند پوستی شاداب‌تر و سالم‌تر داشته باشند.
    افرادی که نمی خواهند مدت زمان زیادی را صرف درمان و گذراندن دوره‌ی ریکاوری با روش‌های لایه‌برداری بیزری یا پیلینگ شیمیایی کنند.
    افرادی که از بیماری روزاسه رنج می‌برند و پوست آنها دچار برافروختگی و قرمزی شده است.
    افرادی که فعالیت زیادی دارند و بسیار پر مشغله هستند و دوست دارند وضعیت پوست خود را بهبود دهند اما نمی‌خواهند درمانشان در فعالیت اجتماعی آن‌ها اختلالی ایجاد کند.

لیزر چگونه عمل می‌کند؟

لیزرهای بخصوصی که مناسب برای بیماری پوستی شما هستند انتخاب می‌شوند تا یک سری پالس الکتریکی به پوست شما فرستاده شود و تنظیمات دقیق این پالس نوری متناسب با نوع و رنگ پوست شما انتخاب می‌شود.

شما ممکن است به یک جلسه درمان و یا به چندین جلسه‌ی درمانی نیاز داشته باشید که در این صورت فاصله بین جلسات درمانی بین چند هفته تا چند ماه است. از مزایای لیزردرمانی این است که با هر شرایط پوستی کاملا سازگار است، بعد از اولین جلسه، نتایج درمان کاملا محسوس و قابل مشاهده هستند، با کمترین میزان درد و ناراحتی همراه است و خطرات بسیار کمی دارد.
چه نواحی از بدن را می‌توان با این روش درمان کرد؟

لیزر را می‌توان برای هر ناحیه از پوست بدن، به کار برد. این روش خصوصا بیشترین تاثیر را بر پوست صورت، گردن، قفسه سینه و دست‌ها دارد و ظاهر آن را تا حدود زیادی بهبود می‌دهد.
نتایج لیزردرمانی چیست؟

لیزردرمانی برای رفع لکه‌های قهوه‌ای دارای اثرات چند جانبه و نتایج مضاعف است. علاوه بر این که با انجام لیزردرمانی، لکه‌های قهوه‌ای رنگ پوست درمان می‌شود، افرادی که دچار تاثیرات ناخوشایند بالا رفتن سن بر پیری پوست شده‌اند، بعد از انجام این درمان پوستی هموار‌تر و شاداب‌تر خواهند داشت که چین و چروک‌های آن کمتر شده و منافذ باز آن نیز برطرف شده است.

بسیاری از بیمارانی که از قرمزی  برافروختگی پوست خود رنج می‌برند، بعد از لیزردرمانی متوجه کاهش تدریجی قرمزی پوست خود و بهبود ظاهر آن خواهند شد. افراد مبتلا به روزاسه نیز شاهد کاهش ضایعات پوستی خود شده و می‌توانند به تدریج داروهای خود را کم کنند و یا مصرف آن را متوقف کنند.
چرا باید لیزردرمانی چند جلسه تکرار شود؟

بسته به این که مشکلات پوستی شما چه هستند و شدت هریک از آن‌ها تا چه میزان است، ممکن است به 5 جلسه‌ی درمانی یا بیشتر نیاز باشد که فاصله‌ی بین این جلسات نیز 3 هفته است. شما در همان روز می‌توانید به محل کار خود بازگردید و فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهید. با تقسیم کردن کل برنامه‌ی درمان به چندین جلسه‌ی مجزا، پوست شما طی یک پروسه بلند مدت به تدریج بهبودی پیدا می‌کند و در عین حال ریسک بروز عوارض کمتر است. مزیتی که موجب می‌شود بیماران بسیار به این روش علاقه مند باشند این است که  این روش تقریبا نیازی به گذراندن دوره‌ی ریکاوری ندارد.
آیا لیزردرمانی هیچ عوارض جانبی دارد؟

ممکن است بلافاصله بعد از درمان کمی پوست شما قرمز شود و لکه‌های قهوه‌ای رنگ به‌طور موقت تیره‌رنگ‌تر می‌شود. قرمزی پوست معمولا ظرف 24 ساعت برطرف می‌شود. اما لکه‌های قهوه‌ای رنگ به تدریج پوسته می‌شوند و ظرف دو هفته به تدریج از بین می‌روند. می‌توانید بلافاصله بعد از لیزردرمانی به پوست خود کرم بزنید. علاوه بر این در صورتی که لیزردرمانی برای رفع تاتو و خالکوبی انجام شود، علاوه بر کمرنگ شدن تاتو، موهای زائد ناحیه مورد نظر نیز تا حدودی از بین می‌رود که البته این مورد از تاثیرات جانبی لیزر است و لیزردرمانی بدین منظور انجام نمی­شود. بسیار مهم است که پس از انجام لیزردرمانی به‌طور منظم از کرم ضدآفتاب استفاده کنید تا احتمال بروز عوارض جانبی را به حداقل برسانید.

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا