لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل



لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل  : موهای زائد همه جای بدن رشد می کنند از جمله : ناحیه زیر بغل , بازو , کشاله ران پا , ناحیه بیکینی , کمر و… همیشه به دنبال رفع دائمی موهای زائد بدن خود به ویژه ناحیه زیر بغل هستیم . لیزر موهای زیر بغل یکی از محبوبترین روشهای از بین بردن موهای زائد این ناحیه از بدن می باشد. همانطور که می دانیم مردان و زنان هفته ای حداقل دو یا سه بار موهای زیر بغل خود را با استفاده از اصلاح می کنند.اما همیشه بعد از انجام اینکار یکی دو روز دچار خارش و اذیت و در برخی از موارد نیز زخم می شود.

لیزر موهای زائد زیر بغل

برای رهایی از تمام این عوارض بهترین راه لیزر موهای زائد زیر بغل به ویژه برای بانوان است که در نتیجه لیزر موهای زائد پوستی لطیف و صاف خواهند داشت.
روشهای از بینی بردن موهای زائد زیر بغل

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم روشهای زیادی برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل وجود دارد یکی از قدیمی ترین و پر کاربردترین این روشها استفاده از تیغ و تراشیدن موی زائد ناحیه زیر بغل می باشد که همیشه با خطراتی مانند : زخم شدن پوست , ایجاد جوش زیر پوستی , ایجاد خارش در ناحیه زیر بغل , ایجاد چین و چروک در پوست و …

یکی دیگر از روشها استفاده از کرم های موبر , وکس , موم و … است که هیچ وقت دائمی نبوده اند و رضایتمند نبوده اند حداقل تا به امروز

روش دیگری که امروزه برای از بین بردن لیزر موهای زائد زیر بغل مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از سیستم لیزر نوری است که هر روز به محبوبیت این روش افزوده می شود . روشی که بدون عارضه بوده و لطافت و صافی پوست را به همراه دارد. در زیر به توضیحی کامل در رابطه با لیزر موهای زائد زیر بغل اشاره می کنیم :
لیزر موهای زائد زیر بغل بهترین راه برای خلاصی از موی زائد

برای اینکه بتوانیم به صورت دائمی از شر موهای زائد زیر بغل خلاص شویم بهترین راه استفاده از لیزر موهای زائد است . با پیشرفت تکنولوژی در پزشکی و سلامت با استفاده از سیستم لیزرهای نوری به راحتی می توانیم طی چند جلسه که با تشخیص پزشک معالج است از شر موهای زائد بدن خلاص شویم .

اما باید توجه داشته باشیم که ناحیه زیر بغل دارای غدد لنفاوی زیادی است و لذا قبل از عمل لیزرموهای زائد باید مشورت و مشاوره ای یک جلسه ای با متخصص زیبایی داشته باشیم . تا به سوالات شما در رابطه با عوارض لیزرمو و … پاسخ دهد. یکی از این سوالات همین می تواند باشد که با وجود غدد لنفاوی متعدد در ناحیه زیر بغل آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطراتی را به همراه نخواهد داشت ؟ یا آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بی خطر است واقعا ؟ و سوالاتی از این قبیل

در پاسخ به سوالات بالا باید اشاره کنم که بعد از گذشت مدت زمان طولانی از شروع استفاده از لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد تا به امروز هیچ نوع عارضه ای که موجب تحریک غدد لنفاوی شود دیده نشده است یا عوارض جدی در پی نداشته و هیچ خطری مشاهده نشده است. چرا که لیزر از سیستم نوری استفاده می کند و عمق نفوذ کمی دارد و تنها تا ریشه و فولیکول مو می رسد و آن را از بین می برد. لذا عوارض جدی به همراه نخواهد داشت . نهایتا در برخی از موارد سوختگی سطحی در ناحیه درمان دیده شده که آن هم با استفاده از داروهای معمولی قابل برطرف می باشد.
سوالاتی در رابطه با لیزر موهای زائد زیر بغل
آیا لیزر موهای زائ زیر بغل در عرق کردن تاثیر خواهد داشت؟

این بستگی به سیستم تعریق بدن هر فردی دارد اما در برخی از موارد مشاهده شده است که بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل عرق در این ناحیه بسیار کم شده است و احساس خوشایندی به فرد داده است اما در برخی موارد با استفاده از لیزر ND-YAG1064 موجب افزایش تعریق شده است.
لیزر موهای زائد زیر بغل تاثیری در رفع سیاهی زیر بغل دارد؟

یکی از دغدغه های بانوان رفع سیاهی ناحیه زیر بغل است . در برخی از موارد بعد از اتمام جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل شاهد این بودیم که تا حدودی رنگ ناحیه زیر بغل روشن تر شده است. لذا لیزر موهای زائد تا حدودی به تغییر رنگ ناحیه درمان موثر است.
تعداد جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل چند جلسه است ؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل یا هر ناحیه از بدن بستگی به رنگ پوست , رنگ مو و ضخامت مو دارد که حداقل از ۴ تا ۸ جلسه متغیر می باشد. هرچه پوست روشنتر و مو تیره تر باشد تعداد جلسات کمتر می باشد و برعکس هرچه پوست تیره تر و موهای نازکتر باند جلسات بیشتری مورد نیاز است .
لیزر موهای زائد زیر بغل دائمی است ؟

باید توجه داشته باشیم به دلیل اینکه فولیکل موهای در بدن در یک زمان رشد نمی کنند و در بازه های زمانی خاصی رشد می کنند . لذا بعد از اتمام جلسات لیزر مو در نهایت ۸۰ تا ۹۰ درصد از موهای زائد به صورت کامل از بین می روند و تقریبا بقیه موهای زائد به صورت کرک در می آیند . برای پایداری نتیجه درمان باید هر یک سال یک بار این درمان به مدت یک جلسه تکرار شود . در نهایت باید بگویم که هیچ نوع لیزری ۱۰۰ درصد دائمی نیست و در بهترین حالت همان ۹۰ درصد خواهد بود.
قبل از لیزر موهای زائد زیر بغل چه اقداماتی لازم است ؟

۴ هفته قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد زیر بغل باید ناحیه درمان با استفاده از تیغ تراشیده شود . استفاده از سایر روشها اصلا توصیه نمی شود ( مانند : اپیلاسیون ,موم یا موبر) . حتما ۲ ساعت قبل از لیزر مو ناحیه با استفاده از تیغ اصلاح شود .
هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل چقدر است ؟

هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل با توجه به رنگ پوست و مو و ضخامت مو چیزی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در نوسان است .
مدت زمان برای هر جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل چقدر است ؟

با زمان آماده سازی فرد برای انجام لیزر موی زیر بغل چیز بین ۶ تا ۸ دقیقه هر جلسه طول خواهد کشید .
نتایج لیزر موهای زائد زیر بغل چه زمانی قابل مشاهده است ؟

در اکثر افراد بعد از ۲ هفته بعد از اتمام آخرین جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل نتیجه قابل مشاهده است که به صورت ریزش مو , کز کردن مو های زیر بغل , کنده شدن آسان آنها می باشد.

لیزر موهای زائد زیر بغل

البته در دو جلسه اول بیش از نیمی از موهای زائد زیر بغل از بین خواهند رفت ولی برای تکمیل فرایند حداقل ۴ جلسه باید این عمل تکرار شود.
تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل به پوست و منافذ پوستی به چه میزان است؟

همانطور که در بالا نیز اساره کردیم لیزر مو باعث از بین رفتن موهای زایئد می شود علاوه بر آن موهای زیر پوستی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و از بین می برد . همچنین منافذ باز پوستی نیز به صورت کامل اصلاح می شود و در نتیجه زیر بغل صاف و لطیف می شود. که این موضوع به ویژه برای بانوان خیلی اهمیت دارد.
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل به چه صورت می باشد؟

استفاده از شویده های شیمیایی مانند صابون به مدت ۶ ساعت بعد از عمل لیزر مو خود داری شود.
شیو کردن و تراشیدن موهای زائد زیر بغل بعد از ۴۸ تا ۷۲ ساعت بلا مانع می باشد و در فاصله بین جلسات نیز ممنوعیتی ندارد به غیر از وکس و اپیلاسیون

لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زیر بغل : رضایت درونی از ظاهر و زیبایی اعتماد به نفس بالایی را به فرد می بخشد . بی شک هر شخصی به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهد و داشتن ظاهری پاکیزه و زیبا برای هر شخصی مهم است بنابراین در این میان داشتن موهای زائد امری بس خسته کننده و خجالت آور بوده و فرد برای از بین بردن آن ها دست به هر کاری می زند زیرا داشتن موهای زائد مخصوصا در زیر بغل اعتماد به نفس را از فرد می گیرد .

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل وجود دارد اما هیچ کدام از این روش ها موثر نبوده اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی در همه زمینه ها اعم ازً لیزر می توان با انجام عمل لیزر موهای زائد زیر بغل را برای همیشه از بین برد یک روش ساده و دائمی که تاثیر گذار بوده و امروزه طرفداران زیادی در بین افراد جامعه به دست آورده است . درروش لیزر موهای زائد زیر بغل به پوست فرد آسیبی جدی را وارد نمی شود یک روش سریع و ساده برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل است که با این روش درمان پوست تحریک نمی شود و آسیبی به آن وراد نمی شود .

لیزر موهای زائد زیر بغل علاوه بر اینکه یک عمل زیبایی محسوب می شود همچنین برای افرادی که از عرق زیاد رنج می برند چاره سازه بود تنها بانوان متقضی عمل لیزر موهای زائد زیر بغل نیستند بلکه آقایانی که زیاد تحرک داشته و عرق می کنند این روش درمانی را انتخاب می کنند .

همانطور که گفته شد روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل وجود دارد این روش ها عبارت است از تراشیدن , موم انداختن , اپیلاسیون و .. که استفاده از این روش ها عوارض زیادی را باخود به همراه داشته که از عوارض این روش ها می توان به سوختگی , تحریک , بریدگی , خراشیدگی و کیست و موهمتر از همه به رویش هر چه بیشتر موهای درون روییده کمک می کنند . در ضمن تراشیدن با تیغ منجر به قوی تر شدن ریشه موهای زیر بغل و تیرگی آن ها می شود بنابراین عمل لیزر موهای زائد زیر بغل بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است .

با عمل لیزر مو ابتدا فولیکول مو ضعیف شده و سپس موها رو به ریزش می گذارند و برای همیشه از بین می روند . با روش لیزر مو شما پوستی صاف و شفاف را تجربه می کنید و دیگر نیازی به استفاده از دیگر روش های از بین بردن موهای زائد ندارید . رفع موهای زائد با تراشیدن منجر به بریدگی و سوزش و خراش می شود به همین علت ما به شما کلنیک لیزر مو جم را پیشنهاد می کنیم در جم کلنیک پزشک با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر به روز دنیا اقدام به لیزر موهای زائد زیر بغل شما می کند . مدت زمانی را که صرف عمل لیرز موهای زائد زیر بغل خود می کنید خیلی کم تر از زمانی است که با روش های دیگر اعم از تراشیدن می کردید . لیزر موهای زائد زیر بغل ممکن است فقط پند دقیقه زمان ببرد ولی صافی و روشنی که در پوست به جا می گزارد برای همیشه ماندگار است .
کار آمدی لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل منجر به بهبود کیفیت پوست می شود و نتایج حاصل از این روش را در پوست شما نمایان می شود و از شر موهای زائد زیر بغل خلاص می شوید به علاوه فولیکول مو را از بین می برد و ریشه مو رفته رفته ضعیف تر می شود و در یک دوره زمانی برای همیشه رویش موی زیر بغل متوقف می شود و ریشه مو از بین می رود .

تقریبا ۵ الی ۱۰ دقیقه زمان برای لیزر موهای زائد زیر بغل نیاز است که در مقایسه با زمان روش های دیگر بسیار کم تر است زیرا استفاده از روش های دیگر کار ساز نبوده و پس از حدود چن روز یا هفته موی زیر بغل شروع به رشد می کند ولی روش عمل لیزر مو یک روش دائمی بوده و در این روش رشد فولیکول های مو متوقف شده و از رویش باز می ایستند . ذکر این نکته الزامی است که فولیکول ها مراحل زیادی را برای رویش طی می کنند و به آیانی از بین نمی روند تنها با روش لیزر موهای زائد می توان رشد آن ها را متوقف کرد .

در کلنیک جم لیزر موهای زائد توسط پزشکی مجرب انجام می شود که این کلنیک مجهز به دستگاه های پیشرفته لیزر مو است که لیزر موهای زائد زیر بغل توسط این دستگاه ها انجام می شود . داشتن تخصص وتجربه از مهمترین مسائلی است که باید پزشک لیزر مو از آن بهره مند باشد و به عبارتی در کار خود خبره باشد تا مراجعه کنندگان به کلنیک لیزر مو به نتیجه دلخواه خود دست یابند .

جلسات مشاوره کلنیک لیزر مو جم کاملا رایگان بوده در این جلسات که هم به صورت حضوری هم به صورت تلفنی انجام می شود شما می توانید هر گونه سوالی راجب لیزر موهای زائد داشتید بپرسید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید . سن , نوع پوست و دیگر عوامل تاثیر گزار بر لیزر مو در جلسات مشاوره گفته می شوند و اگر راضی به لیزر موهای زائد خود شدید اقدامات بعدی برایتان بازگو می شود . در کلنیک جم تمامی اطلاعات راجب به لیزر موهای زائد به شما گفته می شود تا شما بتوانید تصمیم درتی را راجب لیزر مو بگیرید .
درمان افراد دارای پوست تیره با لیزر موهای زائد زیر بغل

رنگ پوست افراد تاثیر بسیاری در انتخاب دستگاه لیزر مو دارد . رنگ پوست هر فردی از طریق ملانین مشخص می گردد و میزان رنگدانه های پوست مشخص می کند که هر فردی چه رنگ پوستی دارد و حالا اگر به بحث لیزر مو برگردیم متوجه می شویم که رنگ پوست افراد در انتخاب نوع دستگاه لیزر مو نیز تاثیر گذار است و برای از بین بردن موهای زائد در افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند باید دستگاهی را انتخاب کنیم که از طول موج بلند تری برخوردار است . دستگاه های لیزر مو که از طول موج بلندتری برخوردارند مجهز به تجهیزات پیشرفته هستند که خوشبختانه کلنیک لیزر مو جم مجهز به امکانات و تجهیزات پیشرفته است و مراجعه کنندگان با هر نوع رنگ پوستی می توانند به این کلنیک مراجعه کنند و ازخدمات لیزر مو بهره مند شوند . نکته قابل توجه اینکه افرادی که رنگ پوست سفید , قرمز یا بور دارند بایستی به پزشک متخصص خود بگویند زیرا که عملکرد لیزر مو در چنین رنگ پوست هایی کم است .
علائم تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل

    کاهش سرعت رشد موهای زیر بغل
    کم شدن تعداد موها
    ظریف تر شدن ریشه موهای زیر بغل
    شفافیت و صافی پوست زیر بغل

افرادی که نباید عمل لیزر موهای زائد زیر بغل را انجام دهند

    اشخاصی که اختلالات هورمونی دارند ( ریزش موی سر , سکل نامنظم قاعدگی و ..)
    افرادی که داروهای مختلفی مصرف می کنند که بعضی از این داروها می توانند به رویش مجدد موها کمک کنند
    وجود بعضی بیماری ها چون لوپوس و روماتیسم و ….
    افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

از شایعترین و مهمترین عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل می توان به ایجاد موهای درون روییده اشاره کرد که یک امر طبیعی می باشد . ممکن است چند ماه بعد از عمل لیزر موهای زائد زیربغلتان رشد کنند و اینکه بگوییم برای همیشه با لیزر موهای زائد از بین می رود کمی اغراق بوده اما اینکه اینبار اگر بعد از لیزر موهای زیر بغل رشد کردند روشنتر و ظریفتر از قبل رشد می کنند و با یک بار لیزر می توان برای همیشه از شر موهای زائد زیر بغل خلاص شد .

و اما نباید از این نکته مهم غافل شویم که لیزر موهای زائد یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد است زیرا نتایج به دست آمده از عمل لیزر مو به خوبی این قضیه را اثبات کرده ولی روش های دیگر برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل موقت بوده و نتایج کوتاه مدتی را باخود به همراه داشته . اگر لیزر موهای زائد زیر بل به درستی انجام نشود عوارضی چون سوختگی , عدم جواب از نتیجه لیزر مو , عفونت پوست زیر بغل , آکنه و فولیکولت , لک , رویش موهای درون روییده و…
پوسته پوسته شدن موهای زیر بغل

معمولا افرادی که عمل لیزر مو را از طریق دستگاه هایی که از پالس بلند برخوردارند انجام می دهند با مشکل پوسته پوسته شدن پوست مواجه می شوند ولی چندان مشکل اساسی ندارد و بعد از مدت کوتاهی با مراقبت مشکل رفع می شود .
قرمزی و تحریک جزیی

قرمزی و سایش پوست بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل یک امر طبیعی بوده و موقتی است و با استفاده از کرم های مخصوص می توان آن را درمان کرد
صدمه دیدن چشم

عینک های مخصوص لیزر جلوی آسیب دیدگی چشم را می گیرد بنابراین ضروری است که هم پزشک و هم بیمار از عینک ایمنی در حین عمل لیزر استفاده کند تا اشعه لیزر به چشم آسیب نرساند . اشعه لیزر به دلیل قوی بودن می تواند در صورت عدم رعایت نکات ایمنی فرد را نابینا کند . ما در کلنیک جم با رعیت تمام نکات ایمنی عمل لیزر را انجام می دهیم .
پایین بودن احتمال عفونت در لیزر مو

لیزر مو نیز یک عمل زیبایی محسوب می شود و افرادی که این عمل را انجام می دهند به زیبایی و پاکیزگی خود اهمیت قائل اند . بنابراین در تمامی عمل های زیبایی عفونت بعد از عمل یک امر طبیعی بوده ولی خطر عفونت بعد از لیزر مو خیلی کمتر از دیگر عمل های زیبایی است . در ضمن اگر لیزر مو توسط پزشکی مجرب و در کلنیکی مجهز انجام شده باشد هیچ گونه عوارضی ناشی از عفونت پوستی را شاهد نخواهیم شد .
تاول زدن پوست

تاول زدن بعد از انجام لیزر مو امری است که به ندرت پیش می آید ولی اگر عمل لیزر موهای زائد توسط فردی انجام پذیرد که تخصصص و تجربه لازم را ندارد ممکن است بیمار با تاول زدن پوست بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل مواجه شود . اشعه نور لیزر بسیار قوی است و پوست در صورتی تاول می زند که نور لیزر بیش از حد معمول با پوست در تماس باشد . برای جلوگیری از چنین عوارضی بیمار باید در انتخاب کلنیک لیزر مو دقت کند . ما در کلنیک جم به شما قبل از انجام هرگونه لیزری مشاوره در خصوص لیزر را خواهیم داد تا در صورت تمایل اقدامات بعدی در خصوص لیزر مو انجام شود . کلنیک جم مجهز به پزشکی مجرب و متخصص در زمینه لیزر موهای زائد است می توانید کار عمل لیزر موهای زائد خود را به کلنیک ما بسپارید تا به نتیجه دلخواه دست یابید .
جای زخم

در عمل لیزر موهای زائد جای زخم کمتر به چشم می خورد یا اصلا وجود ندارد ولی اگر جای زخمی از لیزر به جا مانده باشد دائمی بوده و به ندرت خوب می شود . جای زخم در عمل لیزر در صورتی به وجود می آید که شخصی که عمل لیزر را انجام می دهد از تخصص و تجربه کافی در خصوص لیزر مو برخوردار نباشد و توصیه های بهداشتی را رعایت نکند . با مراجعه به کلنیک لیزر مو جم شما می توانید با خیالی آسوده لیزر موهای زائد خود اعم از لیزر موهای زائد زیر بغل را به دست پزشکی متخصص با سالها تجربه در عمل لیزر بسپارید تا هیچ گونه عوارضی بعد از لیزر را تجربه نکنید .
تغییرات رنگدانه ای پوست

مهمترین عاملی که باعث می شود تغییرات رنگدانه ای پوست حاصل شود تنظیم نامناسب لیزر است . این کار باعث می شود پوست فرد تیره یا روشن شود که ممکن است گذرا باشد تا چن هفته و ماه طول بکشد . تغییرات رنگدانه ای پوست دائمی نبوده و پس از مدتی خود به خود از بین می رود ولی در افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند این احتمال وجود دارد که این تغییرات دائمی باشد .

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا