لیزر موهای زائد بدن و صورت , قیمت لیزر موهای زائد بدن و صورت

لیزر موهای زائد بدن و صورت , قیمت لیزر موهای زائد بدن و صورت



لیزر موهای زائد بدن و صورت , قیمت لیزر موهای زائد بدن و صورت

لیزر موهای زائد بدن و صورت , لیزر موهای بدن , لیزر موی صورت , قیمت لیزر موهای زائد بدن و صورت :

تعریف موی زائد : موهای زائد به موهایی گفته می شود در ناحیه ای از بدن یا صورت رشد می کنند که نیازی به رشد مو در آن ناحیه نیست . افرد برای از بین بردن موهای زائد از هیچ کاری دریغ نمی کنند زیرا که رویش موهای زائد در بدن و صورت غیر طبیعی بوده . موهای زائد تقریبا در تمامی بدن رشد می کنند و تنها روش دائمی برای از بین بردن موها لیزر موهای زائد است که امروزه طرفداران زیادی را به دست آورده است . رویش موهای زائد در شکم , پشت گوش , ناحیه تناسلی , گردن , گوش , پشت لب , چانه , زیر چانه , صورت , گونه ها و … برای فرد خوشایند نیست و متاسفانه رویش مو در این قسمت از بدن یک امر طبیعی بوده و از بین بردن آن ها کاری بس دشوار است .

لیزر موهای زائد صورت

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت وجود دارد از جمله موم انداختن , اپیلاسیون , پودرهای موبر بهداشتی , تراشیدن , کرم ها و … این روش ها روش های معمول برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت هستند که هیچ کدام اثری دائمی به جا نمی گذارند و نتایج حاصل از این روش ها موقتی بوده و پس از گذشت چند روز موهای زائد دوباره رشد می کنند . روش های خانگی با خود عوارضی را نیز به همراه دارد که حساسیت پوست بدن و صورت از مهمترین آن هاست .

روش هایی مثل موم انداختن , تراشیدن و .. علاوه بر اینکه جلوی رویش مو را نمی گیرند به قوی تر شدن ریشه موها کمک می کنند . عوامل مختلفی به رشد مجدد موها و پرمویی کمک می کنند که از مهمترین آن ها می توان به اختلالات هورمونی ( جوش های مکرر صورت , سیکل قاعدگی نامنظم , نازایی ) و مصرف برخی داروها و .. در فرد اشاره کرد . هر کدام از این عوامل اگر در بیمار وجود داشته باشد ابتدا باید بررسی شوند و سپس تحت عمل لیزر موهای زائد بدن و صورت قرار گیرند .

لیزر موهای زائد جز روش های دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت است و امروزه بهترین گزینه انتخابی افراد برای از بین بردن موهای زائد لیرز مو است که یک روش دائمی و مطمعن می باشد . امروزه با پیشرفت علم پزشکی مخصوصا عمل لیزر مو و با به وجود آمدن دستگاه های مختلف لیزر مو دیگر نگران از بین بردن موهای زائد بدن و صورت خود نباشید . لیزر مو عمل زیبایی نیز محسوب می شود .
چه افرادی برای عمل لیزر موهای زائد بدن و صورت مناسب هستند ؟

تقریبا تمامی افراد با هر نوع رنگ پوستی می توانند عمل لیزر مو را انجام دهند لیزر مو در صورتی برای همه افراد مناسب است که نکات ایمنی در آن رعایت شده باشد . با روش لیزر موهای زائد بدن و صورت برای همیشه موهای زائد از بین می رود و شما پوستی نرم و صاف و بدون موهای زائد را تجربه می کنید . استفاده از روش های دیگر برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت فقط برای مدت کوتاهی دوام داشته ولی عمل لیزر مو دوام و ماندگاری بالتری داشته و به عبارتی در این روش برای همیشه می توان از شر موهای زائد بدن و صورت خلاص شد . از دیگر مزیت های لیزر مو می توان به این نکته اشاره کرد که حساسیت های مرتبط با پوست را به جای نمی گذارد ولی در استفاده از روش های دیگر برای از بین بردن موهای زائد حساسیت پوستی , التهاب , قرمزی , توروم و .. دیده می شود .
مزایای لیزر موهای زائد بدن و صورت

مهمترین مزیت لیزر مو ای نمی بشد که اثری دائمی داشته و موقتی نبوده و یا در صورت رویش موهای زائد موها نازک و با ریشه خیلی ضعیفی رشد می کنند که با یک بار لیزر مو می توان آن ها را نیز برای همیشه از بین برد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی به ویژه لیزر مو دستگاه های مختلفی با کاربرد گوناگون به وجود آمده اند که هر کدام لیزر بخش های جداگانه را انجام می دهند . برای نمونه یکی از معروفترین دستگاه های لیزر مو لیزر الکساندرایت است که برای رفع موهای زائد از جمله موهای تیره و ضخیم کاربرد دارد و با ساتفاده از این دستگاه لیزر مو می توان موهای زائد ناحیه صورت و بدن را برای همیشه از بین برد . دستگاه دیگری نیز با نام دایود وجود دارد که مناسب افرادی با رنگ پوست تیره , سبزه , و دارای موهای نازک و کرکی است .
سرعت لیزر مو

سرعت کار در عمل لیزر موهای زائد بدن و صورت خیلی بالاتر است و این روش زمان زیادی را نمی گیرد و در افراد مختلف با رنگ پوست های گوناگون سرعت لیزر مو نیز فرق می کند . ولی در کل استفاده از این روش برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت زمانبر نبوده . هر پالس لیزر در ثانیه خیلی کم تعداد زیادی از فولیکول ها و ریشه موها را از بین می برد .
نتایج حاصل از لیزر موهای زائد بدن و صورت

تقریبا حدود ۹۵ درصد از مراجعه کنندگان به کلنیک لیزر مو جم در طول چهار یا پنج جلسه موهای زائد بدن و صورت خود را از دست می دهند . ذکر این نکته نیز الزامی است که بدن افراد با یکدیگر فرق دارد و مطمعنا تعداد جلسات تعین شده برای آن ها نیز با یکدیگر فرق خواهد کرد .

در حال حاضر دستگاه لیزر الکساندرایت ساخته شده توسط شرکت آمریکایی (CANDELA) بهترین و معتبرترین دستگاه لیزر مو است . پزشکان و متخصصین لیزر مو در آمریکا و سرتاسر جهان از این دستگاه لیزر مو در کلنیک های خود برای از بین بردن موهای زائد تمامی نواحی بدن اعم از صورت , دست , پا , زیر بغل , گردن , زیر چانه و .. استفاده می کنند . این دستگاه را متاسفانه به دلیل گران بودن بسیاری از کلنیک ها نمی توانند تهیه کنند اما کلنیک لیزر مو جم مجهز به دستگاه لیزر الکساندرایت است و مراجعه کنندگان می توانند به بالا بودن سرعت عمل لیزر موهای زائد بدن و صورت خود با استفاده از این دستگاه پی ببرد . استفاده از این دستگاه لیزر مو احساس درد و ناراحتی کمتری را به نسبت دیگر دستگاه های لیزر مو دارد .

لیزر موهای زائد بدن

کلنیک لیزر مو جم مجهز به تمام دستگاه های پیشرفته دنیا در زمینه لیزر مو آماده ی ارائه خدمات خود در زمینه لیزر موهای زائد به مراجعه کنندگان عزیز به این کلنیک می باشد . متخصصین و پزشکان در این کلنیک ابتدا با بیمار در زمینه لیزر موهای زائد مشاوره کرده و شرایط پزشکی و ژنتیکی هر فرد چون با یکدیگر فرق می کند برای هر فردی مناسب با رنگ پوست و مو روش درمان با آن روش را انتخاب می کنند و عمل لیزر موهای زائد بدن و صورت را انجام می دهند .
اقداماتی که قبل از لیز موهای زائد صورت و بدن باید انجام شوند ؟

برای اینکه از عمل لیزر مو به نتیجه دلخواه برسیم باید به یکسری نکات قبل از عمل لیزر موهای زائد رعایت شود . رعایت ین نکات به بهتر نتیجه گرفتن پزشک و بیمار از لیزر مو کمک می کند . قبل از عمل لیزر باید از برداشتن موهای زائد صورت و بدن به وسیله ی تراشیدن , موم , اپیلاسیون , موچین و .. خودداری کنید تا ریشه مو و تعداد فولیکول های مو به حداکثر برسد تا بتوان آنها را از طریق لیزر مو از بین برد . چون اشعه لیزر بر فولیکول مو تاثیر می گذارد و به طور کلی ریشه آن را از بین می برد بنابراین نباید از روش های دیگر برای از بین بردن موهای زائد قبل از عمل لیزر مو استفاده کرد .

اندازه بلندی مو باید ۱ تا ۳ میلی متر باشد تا پزشک بتواند دستگاه را در ناحیه ی مورد نظر به خوبی تنظیم کند . بلندی ساقه مو نباید آنقدر زیاد باشد که اثر لیزر تا رسیدن به ریشه از بین برود و نباید آنقدر کوتاه باشد که باعث التهاب پوست شود . چون اثر لیزر ابتدا از ساقه عبور کرده و به ریشه مو می رسد . به مدت ۵ یا ۶ هفته قبل از عمل لیزر موهای زائد از برنزه کردن و زیر نور آفتاب قرار گرفتن پرهیز کنید چرا که در غیر این صورت انرژی و اثر نور لیزر فقط جذب پوست می شود و موهای زائد به طور کلی از بین نمی روند . زنان شیرده و باردار باید به متخصص در مورد وضعیت خود اطلاع بدهند و اگر ضروری و واجب نیست می توانند عمل لیزر مو را به وقت دیگری موکل کنند تا این دوران را به خوبی سپری کنند چون ممکن است اشعه لیزر به افراد باردار و شیرده آسیب وارد کند و جنین و نوزاد را بامشکلات جدی مواجه کند .

بی حس کننده های موضعی برای کاهش درد لیزر وجود دارد که ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم چون ممکن است بر نتیجه عمل لیزر تاثیر بگذارد و تمامی موهای زائد از بین نروند .

کلنیک جم کیلنیکی مجهز به تمامی دستگاه های لیزر مو و همپنین مجهز به دستگاه های خنک کننده است که احساس سوزش و درد را در حین عمل لیزر در فرد کاهش می دهد . شما می توانید با مراجعه به کلنیک زیبایی جم عمل لیزر موهای زائد صورت و بدن خود را به دست پزشک متخصص و کاربلد بسپارید تا به نتیجه دلخواه از لیزر مو دست یابید .
مراقبت های پس از انجام عمل لیزر موهای زائد صورت

کلنیک جم از طریق مشاوران و متخصصین لیزر مو تمامی نکاتی که بایستی بعد از انجام لیزر موهای زائد صورت رعایت کنند در اختیار بیماران قرار می دهند تا با هیچ گونه مشکل پوستی بعد از عمل لیزر مو مواجه نشوند . پوست بعضی از افراد ممکن است حساس باشد و بعد از لیزر التهاب کند که بریا جلوگیری از این امر کرم هاتی مخصوصی به بیمار بعد از انجام عمل داده می شود تا جلوی التهاب و قرمزی پوست را بگیرد . بعد از لیزر سعی شود از اشعه نور خورشید دور شد و از کرم های ضد آفتاب با spf بالاتری استفاده شود .
تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد صورت و بدن

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد در افراد مختلف با یکدیگر فرق می کند و به عوامل گوناگونی بستگی دارد . تعداد جلسات معین شده برای هر فرد ابتدا در اولین جلسه بعد از صحبت با مشاوره و متخصص به فرد گفته می شود . تعداد موهای قسمت های مختلف بدن با یکدیگر فرق می کند و مشخص است که بالطبع تعداد جلسات مشخص شده برای هر قسمت از بدن نیز در این صورت فرق خواهند کرد . عواملی چون هورمونی , بیماری ها و .. در تعیین تعداد جلسات برای عمل لیزر موهای زائد صورت و بدن نقش دارد . روز قبل از لیزر ناحیه مورد درمان را با تیغ اصلاح کنید و در صورت داشتن حساسیت پوستی اعم از تبخال و .. سه روز قبل از عمل لیزر آسیکلوویر استفاده کنید .
فاصله بین جلسات عمل لیزر موهای زائد صورت و بدن

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد در افراد مختلف با یکدیگر فرق می کند و ممکن است بعضی افراد در دو جلسه درمان شدند و بعضی به تعداد جلسات بیشتری برای درمان نیاز دارد . معمولا از لیزر موهای زائد در اولین جلسه نمی توان نتیجه گرفت چون باید فولیکول موها در دوره درمان و در طی جلسات مختلف باید رشد کند و سپس برای همیشه کم پشت شده و به طور کلی از بین می روند . ممکن است ۶ ماه بعد از انجام لیزر موهای زائد در تمامی نواحی بدن و صورت شاهد رویش موهای زائد باشید که تنها با یک بار و یک جلسه درمان برای همیشه می توانید از شر موخای زائد این نواحی خلاص شوید . اگر لیزر مو توسط پزشکی متخصص انجام بگیرد هیچ گونه عوارضی را بعد از عمل تجربه نمی کنید . کار لیزر موهای زائد صورت و بدن خود را به دست متخصصین کلنیک جم بسپارید .

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا