پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر

پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر






دیگر نگران پاک کردن خالکوبی و تاتو خود نباشید.امروزه تاتو و خالکوبی در میان بانوان و آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است. انجام تاتو و خالکوبی با هدف هایی همچون به دست آوردن زیبایی بیشتر و یا نشانه ای از پیروی از یک مذهب یا گروه صورت می گیرد.اما اگر پشیمان شدید برای پاک کردن تاتو و خالکوبی دنبال چه روشی هستید؟ما پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر را به شما پیشنهاد میکنیم.


در بیشتر موارد افرادی که تاتو و خالکوبی انجام داده اند پس از آن پشیمان می شوند و به دنبال راهی برای پاک کردن تاتو و خالکوبی هستند.


با پیشرفت تکنولوژی و ظهور لیزر در علم پوست و زیبایی، درمان پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر نیز محیا شد و تمام باورها از جمله ( عمل جراحی، سوزاندن محل اتو با اسید یا محلول های شیمیایی و گذاشتن سیرو بر روی تاتو و تراشیدن و غیره ) تحت تاثیر قرار داد.


رفع و پاک کردن تاتو و خالکوبی با لیزر یک روش ساده و مطمئن و با درصد رضایت بالا می باشد. لیزر با تولید پرتولیزر و عبور آن از پوست جوهر تاتو را تحت تاثیر قرار می دهد به این گونه که جوهر تاتو را به ذرات کوچکی تبدیل کرده و سیستم ایمنی بدن اقدام به از بین بردن آن می کند.


برای پاک کردن تاتو و خالکوبی با لیزر با چند جلسه مراجعه به مطب پوست و زیبایی در رشت در فاصله زمانی های مشخص اثری از تاتو بر روی بدن خود باقی نگذارید

 
انواع لیزرها برای پاک کردن تاتو و خالکوبی عبارتند از :

    لیزر Q-Switched Rubby به دلیل دقت بالا در هدف قرار دادن رنگدانه های تاتو نتایج بسیار خوبی از خود ارائه می دهد.
    لیزر Q-Switched ND:YAG
    لیزر فراکشنال CO2

دستگاه لیزر کیوسوییچ Qswitch برای از پاک کردن تاتو و خالکوبی  و رنگدانه های صورت و بدن طراحی و ساخته شده است . به طور معمول برای پاک کردن تاتو و خالکوبی  از لیزر کیوسوئیچ استفاده می شود که نحوه عملکرد این لیزر به این صورت است که ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می کند و آنها را به ذرات ریز تبدیل می کند. این ذرات توسط سلول های لاشه خوار برداشته شده و کم کم دفع می شوند، لذا عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را سلول های ایمنی خود بدن انجام می دهند و درواقع رنگ های ریز شده را ریزه خواری کرده و از بین می برند.

 

لیزر کیو سوییچ چگونه بر تاتو تاثیر می گذارد:
لیزر تمام منطقه رنگی ناشی از تاتو را با پالس های نور تحت تاثیر هدف قرار می دهد که باعث خرد شدن و پاره شدن رنگدانه ها می شود. این رنگدانه های خرد شده توسط بیگانه خوار ها نابود می شوند.
تاتوهایی با رنگ تیره به طول موج های ارسال شده سریع تر از بین می روند. بنابراین می توان گفت رنگ تاتو نیز در تعداد جلسات پاک کردن تاتو با لیزر موثر می باشد.

 
در چه افرادی برای پاک کردن تاتو و خالکوبی با لیزر باید بسیار دقت کرد:

    افرادی که دارای پوست بسیار تیره و سیاه هستند.
    شخصی که از قرص راکوتان استفاده می کند.
    افرادی که به آهن حساسیت دارند لذا قبل از انجام لیزر باید تست حساسیت بدهند.
    افرادی که مشکوک به خال های سرطانی در بدن هستند ( رنگدانه های مشکوک )
    کسانی که مبتلا به بیماری لوپوس اریتماتو هستند.
    کسانی که بیماری روانی دارند.
    افرادی که پوست خود را برنزه کرده باشند.

روش درمانی: لیزر کیوسوییچ (Q-switch Laser)

    کاربرد: حذف و کمرنگ کردن ایمن و موثر خالکوبی ها – درمان لک های پوستی، رگ های عروقی و چین وچروک های ظریف پوستی
    مکانیسم اثر: لیزرهای کیوسوییچ انرژی با طول موج خاص تولید کرده و این انرژی توسط رنگدانه های خالکوبی جذب می شوند درنتیجه رنگدانه ها شکسته شده و کمرنگ می شوند. با انجام جلسات متعدد نهایتا این رنگدانه ها حذف خواهند شد.
    ریکاوری وزمان بهبود: به زمان ریکاوری نیاز ندارد.تنها ناحیه لیزر شده به مدت یک هفته پانسمان خواهد شد.
    بی هوشی: ندارد تنها بی حسی موضعی
    مدت زمان انجام: بسته به وسعت ناحیه درمان بین 5 دقیقه تا یک ساعت متغیر می باشد.
    تعداد جلسات: بسته به نوع خالکوبی متفاوت می باشد اما به طور میانگین تعداد 3 جلسه برای حذف کامل تتوهای آماتور و 10 جلسه برای حذف تتوهای حرفه ای
    میانگین هزینه عمل: بسته به ناحیه تحت درمان و نوع درمان متفاوت می باشد.

شماره تماس کلینیک : 01333340698
شماره تماس کلینیک : 09114635400
شماره تماس کلینیک : 09903980669
کلینیک : گیلان , رشت , منظریه
پزشک : دکتر عـــاطفه عمـــادی
پزشک : دكتر سيدمحمود ابوالفضلي سقا رشتي

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا