مزوتراپی لاغری | مزوتراپی برای لاغری موضعی

مزوتراپی لاغری | مزوتراپی برای لاغری موضعی


مزوتراپی لاغری موضعی : مزوتراپی یک تخصص پزشکی می‌باشد که شامل تزریق مقادیر میکروسکوپی عصاره‌های طبیعی، عوامل هومئوپاتی، دارو و ویتامین به پوست است. استفاده از مزوتراپی با اهداف کاهش وزن نسبتاً شایع است. این روش برای کمک به فرایند لاغری از طریق اصلاح سلول‌های چربی در نواحی تحت درمان استفاده می‌شود. این درمان از تجمع چربی جلوگیری کرده و همچنین موجب دفع چربی‌های موجود در بدن و استفاده به عنوان سوخت بدن از طریق متابولیسم می‌گردد. اهداف کاهش وزن و خوش‌تراش کردن بدن از طریق مزوتراپی همراه با هم می‌باشند زیرا این درمان تنها برای نواحی موضعی موثر است.

 




 

اگر نمی‌توانید از طریق رژیم غذایی و ورزش به وزن ایده‌آل خود دست پیدا کنید و به دنبال یک روش سرپایی و غیرتهاجمی هستید، می‌توانید روش مزوتراپی لاغری را جهت کاهش وزن در نظر بگیرید مزوتراپی برای کاهش وزن یک روش بی‌خطر و موثر بوده و امکان دستیابی به فرم ایده‌آل بدن را فراهم می‌کند.

مزوتراپی لاغری چیست؟

مزوتراپی لاغری روشی بی‌خطر و با حداقل تهاجم است که برای آب کردن و کاهش چربی‌ها استفاده می‌شود. مناطق پر از چربی، مانند شکم، بازو و ران‌ها اغلب نواحی دارای مشکل هستند. مزوتراپی یک تخصص پزشکی زیبایی است. این روش شامل تزریق مقادیر میکروسکوپی انواع عوامل دارویی، عصاره‌های گیاهی طبیعی، عوامل هومئوپاتی (همسان‌درمانی) و ویتامین به پوست می‌باشد. پزشک ممکن است یک روش اختصاصی را برای درمان مشکل شما انتخاب کند. مزوتراپی ممکن است برای درمان کاهش وزن، خوش‌تراش کردن بدن، و جوان‌‌سازی پوست مورد استفاده قرار گیرد. برخی روش کنترل درد مزو را در نظر می‌گیرند که بر اساس شرایط فردی بررسی می‌شود.
مزایای مزوتراپی لاغری

        روشی بی‌خطر و موثر
        بدون نیاز به استراحت
        بدون درد و ناراحتی
        نتایج نسبتاً سریع

متقاضیان مزوتراپی لاغری

بزرگسالان سالم بین ۲۰ تا ۷۰ سال ممکن است جهت خوش‌فرم کردن بدن و درمان کاهش وزن و جوان‌سازی پوست از مزوتراپی استفاده کنند. متقاضی مناسب برای درمان کاهش چربی در شرایط وزنی تزدیک به ایده‌آل قرار دارد که دارای نواحی موضعی چربی است که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌رود. با اینکه هیچگونه منعی برای درمان با مزوتراپی وجود ندارد، اما توصیه می‌شود مانند هر درمان دیگری زنان باردار تا موقع زایمان و اتمام دوره شیردهی منتظر بمانند.

مزوتراپی لاغری برای افراد مبتلا به سرطان و کسانی که مبتلا به بیماری‌های قلبی هستند نیز توصیه نمی‌شود. مزوتراپی بدون سوزن برای افرادی که مبتلا به صرع هستند یا از ضربان‌ساز قلب استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود زیرا در آن از جریان الکتریکی استفاده می‌شود. مزوتراپی برای افرادی که دارای پوست شل و آویزان هستند روش درمانی موثری نخواهد بود.
نواحی قابل درمان , مزوتراپی لاغری

تجزیه چربی با مزوتراپی می‌تواند در چند ناحیه از بدن و صورت مورد استفاده قرار گیرد، از جمله:

        بازوها
        غبغب
        شکم و پهلوها
        ران‌ها
        باسن
        کمر
        دور کمر
        زانوها

روش درمان مزوتراپی لاغری

قبل از اینکه تحت درمان مزوتراپی قرار گیرید باید با یک متخصص مشورت کنید. درمان می‌تواند توسط هر متخصص آموزش‌دیده انجام شود. در طول مشاوره متخصص تصمیم می‌گیرد که درمان برای شما مناسب است یا خیر. بهتر است درخواست کنید که تصاویر قبل و بعد از درمان در اختیارتان قرار بگیرند تا نتایج این روش بر روی سایر بیماران را مشاهده کنید.
مزوتراپی لاغری متداول

مزوتراپی لاغری متداول شامل یک سری تزریقات بسیار کوچک (میکرو) به نواحی تحت درمان است. درمان با استفاده از یک سوزن دستی بسیار ریز یا یک مزوگان انجام می‌شود و تقریباً بدون درد است. پزشک مقادیر اندازه‌گیری شده از داروهای مختلف را دقیقاً زیر پوست تزریق می‌کند. در درمان‌های صورت از اسید هیالورونیک اغلب برای آبرسانی و تغذیه پوست جهت بهبود رنگ و بافت آن استفاده می‌شود.

سوراخ کردن پوست با تزریق‌های میکرو همچنین برای تحریک تولید کلاژن جدید در پوست استفاده می‌شود. برای درمان بر روی بدن از عناصر فعال که به شکستن چربی‌های موضعی به دام افتاده و بهبود گردش خون کمک می‌کنند، غدد لنفاوی و تخلیه وریدی استفاده می‌شود. درمان بسته به اندازه ناحیه تحت درمان حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. معمولاً یک دوره‌ی حداکثر ۸ جلسه‌ای به فواصل یک تا دو هفته مورد نیاز است.
مزوتراپی بدون سوزن

با مزوتراپی بدون سوزن محلول مواد تشکیل دهنده به طور مستقیم بر روی پوست استفاده می‌شود. سپس یک جریان الکتریکی برای فشار دادن مواد تشکیل دهنده به داخل پوست استفاده می‌شود. این درمان تقریباً بدون درد است و برای افرادی که تمایلی به استفاده از سوزن ندارند مناسب می‌باشد. این روش حدود نیم ساعت طول می‌کشد و معمولاً یک دوره با فواصل هفتگی جهت دستیابی به نتایج کامل نیاز است.


پس از درمان | مزوتراپی لاغری

این روش به طور کلی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و نیازی به آماده‌سازی یا دوره بهبودی ندارد. علاوه بر این، از بانداژها یا پانسمان‌های سنگین استفاده نمی‌شود.
برای مشاهده نتایچ به چند جلسه درمان نیاز است؟

تمام بیماران با هم متفاوت هستند و نیاز به بررسی‌های مخصوصی بوده که بستگی به شرایط بدن بیمار دارد. برخی از بیماران پس از یک جلسه درمان نتایج را مشاهده می‌کنند در حالی که برخی دیگر نیاز به ۴ تا ۵ جلسه برای مشاهده‌ی نتایج دارند. معمولاً لباس بیماران برایشان گشادتر شده و فامیل و دوستان بیمار متوجه لاغری وی می‌گردند.
میزان ماندگاری نتایج مزوتراپی لاغری

نواحی تحت درمان تا زمانی که بیمار از عادات زندگی سالم پیروی کند خالی از چربی خواهد ماند. رعایت اعتدال در رژیم غذایی و ترکیب محتاطانه‌ای از ورزش‌های هوازی و غیرهوازی بسیار مفید خواهد بود.
خطرات و عوارض جانبی مزوتراپی لاغری

عوارض جانبی مزوتراپی لاغری بسیار نادر است. ممکن است در صورت انجام مزوتراپی معمول دچار قرمزی خفیف یا تورم در اطراف محل تزریق شوید، اما این عوارض معمولاً ظرف چند روز برطرف می‌شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که به برخی از مواد مورد استفاده حساسیت داشته باشید. اگر آلرژی داشته باشید ممکن است پیش از انجام درمان نیاز به یک تست باشد.


شماره تماس کلینیک : 01333340698
شماره تماس کلینیک : 09114635400
شماره تماس کلینیک : 09903980669
کلینیک : گیلان , رشت , منظریه
پزشک : دکتر عـــاطفه عمـــادی
پزشک : دكتر سيدمحمود ابوالفضلي سقا رشتي

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا