قیمت لیزر موهای زائد در رشت و گیلان | تخفیف ویژه

قیمت لیزر موهای زائد در رشت و گیلان | تخفیف ویژه




چه افرادی نیازمند دانستن قیمت لیزر موهای زائد در بلزا هستند ؟
تمامی مردان و زنان که به دنبال استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد در بلزا هستند. رفع موهای زائد بدن معمولاً از ناحیه زیر بغل، پاها، شکم، لب، چانه، کمر، باسن، ران ها، صورت، گردن، سینه، بازوها، و انگشتان استفاده می شود. تکنولوژی لیزر با هدف گرفتن رنگ دانه های تیره پوست عمل می کند. بنابراین، این روش در بهترین حالت بر روی پوست های روشن و موهای زائد تیره جواب می دهد. به این ترتیب، هر چه پوست بیمار روشن تر و موهای زائد وی تیره تر باشد، نتایج حاصل از این روش درمانی مناسب تر خواهد بود. بنابراین افراد برخوردار از این شرایط بهترین افراد برای استفاده از این روش درمانی می باشند.درضمن هرچه میزان موهای زائد کمتر باشد به واسطه ی تعداد جلسات کمتر قیمت لیزر موهای زائد در بلزا کمتر خواهد بود.
 
لیزر موهای زائد چگونه انجام میپذیرد ؟
پرتو لیزر می تواند با ساطع کردن طول موج های انرژی قابل جذب برای رنگ دانه های مو"ملانین" باعث کاهش و از بین رفتن موهای زائد شود. در صورتی که رنگ پوست بیمار کم رنگ تر از رنگ موهای زائد باشد، انرژی لیزر در ساقه مو متمرکز شده و بطور موثر تخریب ساقه مو را بدون وارد شدن آسیب به پوست انجام می دهد.با توجه به اینکه هدف گرفتن رنگ دانه های مو با استفاده از لیزر بیشتر بر موهای زبر و خشن که رنگ دانه های زیاد دارند و می توانند گرمای بیشتری را به این خاطر جذب نمایند، معمولاً این روش درمانی نمی تواند برای موهای ریز و کم رنگ اثربخشی زیاد داشته باشد.
 
توانایی دستگاه های لیزر برای تولید یک طول موج بسیار کوتاه به صورت یکنواخت، عامل کلیدی در درمان موثر و بی خطر موهای زائد می باشد. با توجه به اینکه در این حالت پرتوی تولید شده فقط ساقه مو را گرم کرده و می سوزاند، گرما از این طریق با بافت اطراف مو برای چند هزارم ثانیه پس از تابش لیزر منتقل می شود. برای رفع این مشکل، سیستم های مختلف دارای سیستم های خنک کننده مخصوص هستند که امکان جذب کامل گرمای انتقال یافته به ساقه مو و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بافت اطراف آن را دارد.کلینیک لیزر دکتر قانعی با داشتن بهترین تجهیزات آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد و اینکار را با نازلترین قیمت لیزر موهای زائد در بلزا به انجام میرساند.
 
تعداد جلسات و فواصل زمانی برای لیزر موهای زائد بدن و صورت
تعداد جلسات درمانی برای هر بیمار متفاوت می باشد. معمولاً بیمارانی که پوست های روشن تر دارند، به 3 تا 6 جلسه درمان و بیماران دارای پوست های تیره تر به 4 تا 8 جلسه درمان با فواصل زمانی تقریباً 4 تا 8 هفته ای برای دستیابی به نتایج رضایت بخش نیاز دارند. بطور میانگین اکثر بیماران می توانند به 50 تا 90 درصد کاهش دائمی رفع موهای زائد خود پس از درمان دست یابند.
 
ریکاوری پس از لیزر و عوارض لیزر موهای زائد
برای یک یا دو روز پس از درمان، ناحیه مورد نظر پوست، ظاهر آفتاب سوخته خواهد داشت. در این شرایط می توان از کمپرس سرد و مرطوب کردن ناحیه مورد نظر استفاده کرد. در صورتی که صورت بیمار لیزر شده باشد، بیمار می تواند در صورت ایجاد نشدن تاول، صورت خود را روز پس از درمان آرایش نماید.
 
در طول ماه بعد، موهای ناحیه تحت درمان به تدریج می ریزند. در این دوره لازم است از کرم ضد آفتاب به منظور کمک به جلوگیری از ایجاد تغییرات موقت در رنگ پوست استفاده شود. ایجاد تاول بر روی پوست در موارد نادر در افرادی مشاهده می شود که ساختار پوست تیره تر دارند. عوارض لیزر موهای زائد شامل ورم، قرمز شدن، و باقی ماندن زخم است. باقی ماندن جای زخم دائم و تغییرات ماندگار در رنگ پوست در موارد نادر در افراد بیمار مشاهده می شود.
 
لیزر موهای زائد درد دارد ؟
با یک بار تابش پرتو لیزر، موهای زائد در یک ناحیه خاص از پوست به اندازه یک سکه از بین می رود. معمولاً، لیزر موهای زائد درد کمتر در مقایسه با موم انداختن دارد، هر چند احساس بیمار در این حالت متفاوت می باشد. در هر بار تاباندن لیزر، بیمار احساس سایش یک نوار کشی را بر روی پوست خود برای یک ثانیه دارد. این درد فقط زمانی احساس می شود که لیزر پوست را گرم می کند و پس از این زمان درد از بین خواهد رفت.
 
اکثر بیماران برای استفاده از این روش درمانی نیازی به کرم های بی حسی ندارند، هر چند امکان استفاده از آنها برای بیماران حساس تر وجود دارد. به این ترتیب برای افراد حساس می توان از کرم های بی حسی موضعی طبق نظر پزشک استفاده کرد.
 
استفاده از کرم های بی حسی موضعی بی خطر ترین روش برای بی حس کردن نواحی کوچک بر روی بدن است. در این رابطه مهم است از کرمی استفاده شود که دارای ترکیب مناسب باشد. در صورتی که بیمار از کرم های بی حسی دارای ترکیب نامناسب بر روی نواحی بزرگ بدن استفاده کند، امکان مشاهده عوارض جانبی یا حتی مرگ بیمار نیز وجود دارد. به این ترتیب لازم است درباره مصرف این داروها با پزشک مشورت لازم صورت گیرد. اگرچه که لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر اریانا توسط دستگاه لیزر الکساندرایت انجام شده و این دستگاه در هنگام لیزر با پاشیدن ماده بیحسی کاملا درد یا سوزش احتمالی را برطرف میکند.
 

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا