لیزر موهای زائد اندام تناسلی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد اندام تناسلی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر بیکینی



    لیزر موهای زائد اندام تناسلی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد اندام تناسلی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ,لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی , لیزر موی ناحیه تناسلی , لیزر بیکینی , لیزر موی بیکینی : امروزه لیزر موهای زائد بدن یکی از پرطرفدارترین عمل و درمان زیبایی می باشد . به ویژه حساسیت برخی از مسائل زناشویی و جنسی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ( لیزر موهای زائد اندام تناسلی ) به ویژه خیلی پر طرفدار شده است و به افزایش لذت جنسی کمک بزرگی می کند . توجه داشته باشیم که تا به امروز برای موهای اندام تناسلی زنان و آلت تناسلی مردان نفش فیزیولوژیک خاصی تشخیص داده نشده است.

با توجه به اینکه لیزر موهای زائد اندام تناسلی هیچگونه عارضه ای مانند نازایی , سرطان و از بین بردن باروری و … نداشته است لذا یکی از بهترین مواردی از بین بردن موهای زائد در اندام تناسلی می باشد .

در بیشتر افراد موهای زائد در این نواحی بسیار زیاد است و خیلی اذیت کننده است برای فرد . لذا برای درمان دائمی آن تنها روش می تواند لیزر موهای زائد اندام تناسلی ( لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی ) باشد .  استفاده از تیغ برای از بین بردن موهای زائد ناجیه تناسلی روشی موقتی است و دو سه روز بعد از انجام این کار به سرعت موها رشد می کنند حتی بر تعداد و ضخامت مو نیز افزوده می شود .
***نکته

موهای زائد می تواند نقش بسازی در کیفیت رابطه زناشویی , سوزش و خارش پوست , تیرگی اطراف اندام تناسلی , افزایش رشد جوش در ناحیه تناسلی , عفونت های قارچی و انگلی , افزایش تکثیر زگیل تناسلی و .. دارد.

با تمامی توصیف های بالا استفاده از لیزر موهای زائد اندام تناسلی بهترین و امن ترین راه و هم چنین دائمی ترین روش برای از بین بردن موهای زائد در ناحیه تناسلی می باشد.

از مزایای دیگر لیزر موهای زائد اندام تناسلی ( بیکینی ) می توان به از بین بردن تیرگی اطراف ناحیه تناسلی , جلوگیری از زخم و خونریزی , افزایش کیفیت رابطه جنسی نام برد.

لیزر موهای زائد اندام تناسلی
مقایسه روشهای متعدد برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی و لیزر موهای زائد اندام تناسلی

همیشه یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان از بین بردن موهای ناحیه تناسلی خود بوده است . و بارها با استفاده از انواع روش ها مانند استفاده از تیغ , ژیلت , کرم ها یا سایر داروهای موضعی و … اقدام به از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی شده است ولی هیچ یک از این موارد نتوانسته اند رضایت بخش باشند.

اما در مقایسه با موارد بالا استفاده از لیزرموهای زائد اندام تناسلی معمولا روشی دائمی و طولانی مدت و همچینین دارای عارضه ای بسیار پایین و بدون درد و سریع برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی است . همچنین لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آسیب کمتری به پوست این نواحی وارد می کند .

لذا در مقایه می توان گفت برای داشتن پوستی صاف در ناحیه تناسلی , لذت بیشتر رابطه جنسی , نبود تیرگی پوست در این ناحیه بهتری روش استفاده از لیزر مو می باشد.
تراشیدن موهای زائد ناحیه تناسلی

مطالعاتی که در ایالات متحده امریکا انجام شده است نسشان می دهد که بین ۵۰ درصد دختران و زنان در سنین بین ۲۰ تا ۴۵ سال برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی از روش تراشیدن با تیغ استفاده می کنند. تراشیدن تیغ همان طور که همه تقریبا باهاش مواجه شدیم آسیب هایی به پوست وارد می کنند مانند : زخم , پارگی پوست , تیره تر شدن پوست ناحیه تناسلی , قرمزی و عفونت های پوستی , ایجاد زگیل تناسلی , جوش ای چرکی , موهای زیر پوستی که اذیت کننده اند و …

****توجه جدی

افرادی که مبتلا به زگیل تناسلی و تبخال تناسلی هستند نباید از روش تراشیدن برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی استفاده کنند.

روشهای دیگر به غیر از لیزر موهای زائد اندام تناسلی استفاده از موم , وکس و یا اپیلاسیون موهای زائد است که امروزه گروه زیادی از افراد نیز از این روش ها استفده می کنند . البته این روش ها نیز همانند روش بالا آسیب هایی به پوست وارد می کند.

لذا با پیشرفت علم پزشکی زیبایی به ویژه در کشور ما ایران استفاده از لیزر درمانی به ویژه لیزر موهای زائد نتایج عالی داشته است و هر روز نیز این علم پیشرفته تر می شود بنابر این بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد اندام تناسلی است.
اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد اندام تناسلی

حداقل چهار هفته قبل از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , باید موهای این ناحیه با استفاده از تیغ با دقت تراشیده شده باشد. دقت داشته باشید که فقط با تیغ باید انجام شود . استفاده از موم یا اپیلاسیون و یا هر روش دیگری مجاز نمی باشد. چراکه برای انتقال انرژی لیزر به ریشه مو نیاز به ساقه مو درزیر پوست می باشد.

۲ ساعت قبل از انجام عمل لیزر مو موهای ناحیه تناسلی تراشیده شود .

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چند جلسه طول می کشد ؟

لیزر موهای زائد اندام تناسلی فرد بستکی به رنگ پوست , رنگ مو , وسعت ناحیه پوشیده از مو , نوع مو  از ۵ تا ۱۰ جلسه متغیر است به طوری که فاصله بین هر جلسه ۶ تا ۸ هفته است.
هرینه لیزر موهای زائد اندام تناسلی

هزینه لیزر موی ناحیه تناسلی بستگی به تراکم مو , رنگ پوست , نوع مو , نازکی و ضخامت مو و …  بستگی  دارد. همچنین به پزشک معالج .
عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

بیشتر افرادی که درخواست لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را دارند همیشه اولین سوالشان این است که آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث نازائی یا سرطان می شود ؟

در جواب باید توضیح بدم که لیزر به دلیل ماهیت نوری خود هیچگونه عارضه جدی مانند سرطان , نازایی یا کاهش باروری و امثال اینها ندارد. لیزر نوری در کل یک در مان مطمئن و دائمی است و عارضه خاصی ندارد.
سوال دیگر این است که : آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی درد دارد؟

با پیشرفتهایی که در تولید دستگاه های لیزر مو به ویژه دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت شده است و این پیشرفتها هر روز بیشتر می شود , اکثر سیستم های لیزر نوری برای از بین بردن موهای زائد بدون درد می باشد و تنها احتمال دارد که در ناحیه هدف به دلیل اینکه نور تبدیل به گرما می شود کمی سوزش حس شود. برای افرادی هم که آستانه درد پایینی دارند می توان از بی حسس کننده موضعی استفاده کرد.
هر جلسه لیزر موهای ناحیه بیکینی چقدر طول می کشد؟

هر جلسه لیزر موهای زائد اندام تناسلی در کل با آماده سازی محل حدودا ۱۰ دقیقه خواهد بود.
لیزر موهای زائد اندام تناسلی دائمی است ؟

باید توجه داشته باشید لیزر موهای اندام تناسلی به هیچ عنوان ۱۰۰ موهای زائد را از بین نخواهد برد در بهترین حالت شرایط موفقیت در حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد می باشد. بقیه موهای باقی مانده نیز کرکی و بسیار نازک می شوند.

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا