لیزر کردن موهای زیر بغل

لیزر کردن موهای زیر بغل


بسیاری از زنان و مردان در طول زندگی خود صدها – شاید حتی هزاران بار – زیر بغل خود را می تراشند. ایده کنار گذاشتن این کار خسته کننده شاید جذاب به نظر برسد و شاید از خود بپرسید که آیا لیزر موهای زائد گزینه مناسبی است؟ اما با توجه به حساس بودن زیر بغل ، آیا لیزر روشی بی خطر است؟

اگرچه ممکن است لیزر کردن روشی سخت و تهاجمی بنظر برسد، اما در واقع این روش برای زیر بغل شما بی خطر است. در حقیقت ، پوست این ناحیه را لطیف تر می کند و درد ناچیزی در حین عمل وجود دارد. از آنجا که زیر بغل یک ناحیه کوچک است ، درمان لیزر در این محل معمولاً کمتر از ۱۰ دقیقه طول می کشد – به همین دلیل برخی افراد پیشنهاد می کنند قبل از مناطق بزرگتر بدن ، حذف موهای زائد زیر بغل را با لیزر امتحان کنید

سالها اصلاح می تواند پوست حساس زیر بغل را خشن کند. مشکلاتی مانند موهای زیرپوستی و برجستگی هایی که به لیل استفاده از تیغ به وجود امده اند ، ناخوشایند است و حتی منجر به زخم شدن می شود. در روش لیزر کردن مو ، این مشکلات وجود ندارد.

لیزر کردن موهای زیر بغل به جای تخریب سطح پوست برای از بین بردن موقت موها ، با هدف قرار دادن ملانین در فولیکول مو ، ریشه مو را برای همیشه هدف و از بین می برد. این باعث می شود سطح پوست شما سالم و بدون آسیب باشد.

تراشیدن زیر بغل شما اغلب خطرناک است زیرا شما نمی توانید این ناحیه را کامل ببینید. بدتر از آن ، انحنای منحنی زیر بغل شما باعث می شود استفاده از تیغ سخت تر باشد. موهای زیر پوستی حاصل از تراشیدن نیز مسئله ای بسیار شایع است. اپیلاسیون یک روش امکانپذیر است ، اما یک گزینه ناراحت کننده و ناخوشایند است. چرا در عوض این همه سختی لیزر زیر بغل را امتحان نمی کنید؟ این روش سریع ، بدون دردسر و بدون درد است.
 

حذف موهای زائد زیر بغل با لیزر چگونه انجام می شود؟

روند لیزر زیر بغل در حالت خوابیده و در حالی که بازوی شما بالاتر از سر است ، شروع می شود. سپس متخصص لیزر منطقه ای که نیاز به از بین بردن مو دارد را دقیق مشخص می کند
پس از آن درمان لیزر زیر بغل آغاز می شود. متخصص یا پزشک شما ، لیزر را به سرعت و به طور موثر بر روی ناحیه زیر بغل اجرا می کند. این کار باعث از بین رفتن فولیکول های مو در ریشه می شود.
در این مدت برخی از افراد احساس سوزن سوزن شدن ضعیف را توصیف می کنند ، در حالی که برخی دیگر حتی همین را نیز احساس نمی کنند و درمان برایشان کاملا بدون درد است.
درمان زیر بغل به معنای واقعی کلمه تنها چند دقیقه طول می کشد و می توانید پس از شروع درمان به راحتی در مهمانی ها با لباس بدون آستین ظاهر و احساس نگرانی نداشته باشید.
لیزر موهای موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهد تا از رشد آینده آن فولیکول جلوگیری کند. با این حال ، لیزر می تواند فقط موهایی را که در مرحله رشد هستند تحت تأثیر قرار دهد ، بنابراین تعداد جلسات بیشتری برای از بین بردن تمام موهای منطقه مورد نظر ضروری است
موهای تیره بیشتر پذیرای روش لیزرهستند زیرا لیزر جذب ملانین می شود. لیزر ممکن است برای موهای قرمز ، بور و خاکستری موثر نباشد
در حالی که لیزر موهای زائد زیر بغل ایمن و مثر است ، اما عوارض جانبی آن نیز وجود دارد و ممکن است در ناحیه درمان شده قرمزی ، تورم یا احساس آفتاب سوختگی مشاهده کنید
 

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زیر بغل

تعداد جلسات لیزر بسته به نوع ، محل و بافت موهای شما متفاوت خواهد بود. به طور متوسط برای از بین بردن کامل مو حدود ۶ تا ۸ جلسه لیزر نیاز خواهید داشت ، در طی این جلسات لیزر ، ابتدا ریشه های مو از بین می روند ، سپس کاملاً ریخته می شود. همچنین لیزر موهای زائد آقایان تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد.
 

مزایای لیزر کردن زیر بغل

لیزر بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل است.
این روش غیر تهاجمی و بدون خطر است
لیزر یک روش بدون درد برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل است
نتایج لیزر زیربغل طولانی و دائمی است
در نتیجه این روش پوست صاف و یکدست می شود
هزینه حذف موهای زائد زییر بغل با لیزر ناچیز و مقرون بصرفه است

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا