دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت ELIGHT

دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت ELIGHT



لیزر موهای زائد موثرترین روش از بین بردن موهای زائد بدن است. وقتی می‌توانید با یک دوره لیزر موهای زائد بدنی نرم و صاف داشته باشید چرا به تیغ کشیدن و اپیلاسیون ادامه دهید. اما انتخاب لیزر صحیح و مناسب نیز مهم است.

پارامترهای لیزر با دقت با بررسی آناتومی فولیکول مو و تطابق دقیق نور و مدت زمان پالس لیزر با اندازه، عمق و محل فولیکول تعیین می‌شوند. این فرایند مانع از رشد مجدد مو در ناحیه مورد نظر درمان شده می‌شود. لیزر موهای زائد ایلایت (E-light) می‌تواند موهای متعددی را بطور هم‌زمان هدف قرار دهد و درمانی نسبتاً ساده است. بسته به ناحیه‌ی مورد نظر درمان می‌تواند بین چند دقیقه برای نواحی کوچک مانند ابرو و یا بالای لب، و تا یک ساعت برای نواحی بزرگ مانند پا طول بکشد.

رفع موهای زائد یک تصمیم دشوار است زیرا انواع مختلفی از لیزر وجود دارند و هر یک دارای مزایا و عوارض جانبی هستند. متخصصین و کارشناسان  ما در کلینیک بلزا در طول مشاوره در مورد مزایای لیزر ایلایت، روش درمان و دوره‌ی بهبودی پس از درمان توضیح می‌دهند. این لیزر می‌تواند در انواع و نواحی مختلف پوست مورد استفاده قرار گیرد. برای دریافت مشاوره در خصوص لیزر موای زائد با دستگاه ایلایت یا جهت رزرو نوبت برای درمان می‌توانید با شماره‌  09114635400   تماس حاصل فرمایید.

فهرست مطالب [پنهان سازی]


    1 لیزر ایلایت چگونه عمل می‌کند؟
    2 مزایا
    3 نواحی متداول درمان توسط لیزر ایلایت
    4 لیزر ایلایت برای چه افرادی مناسب نیست؟
    5 مشاوره
    6 قبل از درمان
    7 روش درمان
    8 بهبودی
    9 نتایج
    10 عوارض جانبی


لیزر ایلایت چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه لیزر ایلایت ترکیبی از سه تکنولوژی پیشرفته است: فرکانس رادیویی دو قطبی به اضافه آی پی ال به اضافه خنک کننده تماسی پوست. هنگامی که هر 3 تکنولوژی در یک درمان استفاده یک تجربه درمان موفق‌العاده خواهید داشت و نتایج آن قابل پیش‌بینی هستند.

انرژی رادیوفرکانسی می‌تواند به لایه میانی و عمقی پوست برسد و بافت را گرم کند، بنابراین در طول درمان آی پی ال انرژی کمتری اعمال می‌شود. احساس ناراحتی در درمان آی پی ال به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و نتیجه آنگونه که انتظار می‌رود می‌تواند بهتر باشد. علاوه بر این، سیستم خنک کننده که در ایلایت مورد استفاده است می‌تواند احساس ناراحتی را نیز کاهش دهد. جذب انرژی فرکانس رادیویی توسط ملانین انجام نمی‌گیرد. بنابراین درمان elight می‌تواند نتایج خوبی در موهای نرم یا نازک ایجاد کند تا خطرات ناشی از درمان معمول آی پی ال کاهش یابد.
مزایا

یک مزیت مهم که تکنولوژی حذف موهای زائد با دستگاه elight نسبت به لیزر معمول دارد این است که ایلایت تنها روش موثر برای موهای بور، قهوه‌ای و تیره است و برای تمام انواع پوست کار می‌کند از جمله: سفید، تیره، بالغ یا حساس. بعد از چند جلسه درمان، موهای قابل مشاهده‌ای باقی نخواهند ماند. سایر مزایا عبارتند از:

    زمان کوتاه: اولین درمان تنها 20-30 دقیقه طول می‌کشد.
    غیر تهاجمی: بدون آسیب به بافت پوست
    بدون درد: بدون بیهوشی، درمان تنها احساس سوزش کمی به همراه دارد.
    بدون عوارض جانبی: بدون درمان فیزیکی یا شیمیایی واکنش‌های جانبی
    تاثیر آن پایدار است: معادل بیشتر از ۱۰ برابر تاثیر روش‌های دیگر


نواحی متداول درمان توسط لیزر ایلایت

ما تقریبا تمام قسمت‌های بدن را با روش حذف دائمی موهای زائد با لیزر درمان می‌کنیم اما شایع‌ترین نواحی عبارتند از:

    صورت از جمله لب بالا، چانه، خط گونه و گردن
    پاها و خط بیکینی
    زیر بغل و بازوها
    کمر و شانه‌ها
    سینه، نوک سینه و شکم


ما در مورد گزینه‌ها و پاسخ به سوالات شما در مورد روش رفع موهای زاید به اندازه کافی بحث خواهیم کرد. جلسات شما هماهنگ می‌شوند تا بتوان در چند روز ارزیابی و درمان خود را به اتمام برسانید.
لیزر ایلایت برای چه افرادی مناسب نیست؟

    افرادی که به نور حساسیت دارند.
    زنان باردار، افراد مبتلا به دیابت، بیماران قلبی، افراد مبتلا به فشار خون بالا و اشخاص مبتلا به صرع و سرطان پوست
    افرادی که دستگاه ضربان‌ساز قلب و الکتروشوک دارند.
    افرادی که نواحی تحت درمانشان آسیب دیده باشد.
    افرادی که به تازگی از ساحل برگشته‌اند. پوست پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب بسیار ضعیف می‌شود.

مشاوره

داشتن یک مشاوره مناسب قبل از درمان لیزر موهای سفید با دستگاه لیزر ایلایت یک نیاز اساسی و مهم است. مشاوره باید زمینه‌های زیر را پوشش دهد:

    بررسی سابقه‌ی کامل و دقیق پزشکی (از جمله داروهایی که ممکن است در درمان خلل ایجاد کنند) و معاینه ناحیه‌ای که قصد درمان دارید.
    بحث در مورد دلایل شما برای خواستن این درمان
    بحث در مورد انتظاراتتان از نتیجه درمان
    بحث در مورد گزینه‌های درمانی لیزر موهای زائد و سایر گزینه‌های پیش رو
    معرفی بر درمان لیزر و دوره درمانی آن
    بحث در مورد انواع پوست و یک تست بر روی پوست
    مراقبت قبل از درمان
    مراقبت بعد از درمان
    کسب رضایت آگاهانه شما در صورت تمایل به ادامه‌ی درمان


قبل از درمان

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید دوری کنید. به مدت 4 تا 6 هفته قبل از درمان نمی‌توانید از اپیلاسیون، موچین، بند یا الکترولیز استفاده کنید. برای کنترل رشد موها بین جلسات درمان باید موهای خود را تیغ بکشید یا اصلاح کنید. هدف بیرون کشیدن موها نیست، زیرا باید صبر کرد تا موها به طور کامل احیا شوند؛ سعی کنید که اندازه‌ی موها تا سطح پوست باقی بماند. برای مشاهده‌ی موها بطور محسوس حداقل نیاز به گذشت 2 تا 3 روز است تا بتوان ناحیه پوشش مو را مشاهده کرد.
روش درمان

در این روش مو باید تا طول 1 تا 3 میلی‌متر کوتاه شود. دستگاه مخصوصی به ملایمت بر روی ناحیه درمان فشار داده می‌شود. سپس نور پالسی اعمال خواهد شد. هر پالس مساحتی برابر با 2 در 5 سانتی‌متر را پوشش می‌دهد. این یک محدوده‌ی بزرگ است و بنابراین درمان برای نواحی بزرگ بدن مانند پاها و دست‌ها سریع و موثر می‌باشد.
بهبودی

دوره بهبودی در صورت وجود بسیار کم است، هرچند ممکن است پس از درمان مقداری قرمزی وجود داشته باشد که احتمالاً بین 1 تا 8 ساعت باقی می‌ماند. به مدت 24 ساعت پس از درمان باید از گرما، سونا و نور مستقیم خورشید اجتناب کنید، ما توصیه به استفاده از کرم ضد آفتاب بر روی نواحی که بیرون از لباس هستند می‌کنیم. باید حدود 14 تا 20 روز اجازه دهید که موها پس از درمان بریزند، می‌توانید با لایه برداری به این فرآیند کمک کنید. با تجربه‌ای که داریم می‌دانیم که برای هر ناحیه‌ی درمان، چند جلسه طی یک دوره‌ی 12 ماهه نیاز است، البته این مدت برای هر بیماری مختلف است.
نتایج

هر جلسه درمان باعث می‌شود موهای کمتری باقی بمانند، و موهای در حال رشد نیز به تدریج کمرنگ‌تر و نازک‌تر شوند و رشد مجدد موها آهسته‌تر گردد. در ناحیه تحت درمان موها طی 3 تا 4 هفته می‌ریزند و ممکن است تا زمان اتمام دوره، طی یک دوره‌ی کوتاه مدت موها بطور نامنظمی در نواحی تحت درمان ریخته باشند.

بیشتر از یک جلسه طول می‌کشد تا تمام فولیکول‌های موجود در یک ناحیه تحت تاثیر قرار بگیرند. بیشتر افراد پس از 4 تا 8 جلسه به نتایح رضایت بخش دست پیدا می‌کنند؛ با این حال نتایج برای هر شخصی بسته به عوامل پزشکی و ژنتیکی متفاوت است. موهای روشن‌تر ممکن است نسبت به موهای تیره نیاز به تعداد جلسات بیشتری داشته باشند.
عوارض جانبی

برخی عوارض جانبی شایع وجود دارند که می‌توان همراه با لیزر موهای زاید با ایلایت انتظار داشت. این عوارض شامل کمی قرمزی پوست، تورم جزئی و احساس درد می‌باشند. ممکن است پوست حالت آفتاب سوختگی پیدا کند. با این حال، این عوارض جانبی تنها یک یا دو روز ماندگار هستند. همچنین احتمال بروز تغییراتی جزئی در رنگ پوست در نواحی تحت درمان وجود دارد. این امر می‌تواند باعث ایجاد لکه‌های روشن‌تر یا تیره‌تر در پوست شود. لکه‌های تیره بیشتر شبیه ‌نقطه‌هایی هستند که در معرض نور آفتاب برنزه شده‌اند. هرچند اگر پوست روشن‌تر شود، کمی بزرگ‌تر خواهد بود اما با این اوصاف همچنان بصورت لکه‌های بسیار کوچکی هستند که نور بیشتری دریافت کرده‌اند. پوست‌های تیره‌تر نسبت به نور حساس‌تر هستند. اگر رنگدانه‌های پوست تغییر کنند، چه تیره‌تر و چه روشن‌تر شوند، با گذشت زمان برطرف خواهند شد، اما ممکن است چند ماه طول بکشد.

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا