مزوتراپی پوست صورت کلینیک لیزر بلزا

مزوتراپی پوست صورت کلینیک لیزر بلزا





زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. در این مورد تزریق‌های مزوتراپی هم می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.
جوان‌سازی پوست اولین مرحله برای رفع چین‌وچروک و آسیب‌های پوستی است.
برای درمان باید بتوان تا حدی چروک‌ها را پر کرد، برای همین از مزوتراپی‌ در کنار سایر روش‌ها مانند میکرونیدلینگ، رادیوفریکانسی ، بوتاکس و… استفاده می‌شود.
درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌تری خواهند داشت. مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده از بین میروند.
برخی از دارو‌هایی که به وسیله تزریق در مزوتراپی وارد پوست می‌شوند عبارتند‌ از: انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین c برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک.
مکانیسم عمل مزوتراپی :

همانطور که می دانید کلیه داروهای خوراکی یا کرم و محلولهای موضعی به سختی از پوست جذب می شوند و مقدار کمی از دارو به ناحیه زیر پوست می رسد ، در تکنیک مزوتراپی داروهای مورد نیاز برای جوان سازی صورت ، مستقیم با یک دستگاه به زیر پوست تزریق می شود و این عمل باعث می شود کاملا دارو جذب لایه های مختلف زیر پوست شود و در نتیجه این درمان قابل مقایسه با داروهای خوراکی یا موضعی نمی باشد و بسیار موثرتر است ولی نمی توان گفت مزوتراپی در همه بیماران موثر است و درصد و میزان تاثیر ان هم در بیماران مختلف متفاوت است ومعمولا هم قابل پیش بینی نیست .
اکثر داروهای که برای درمان با مزو تراپی استفاده می شود از مواد ویتامینی و معدنی می باشد ، لذا هیچ عوارضی ندارد .
البته در مواردیکه بیمار احساس درد کند نیم ساعت قبل از عمل به پوست بیمار کرم بی حسی موضعی مالیده میشود و دیگر هنگام انجام مزو تراپی درد نخواهد داشت . با این متد بیمار نیاز به استراحت در منزل ندارد و میتواند به راحتی فعالیتهای کامل خارج از منزل خود را انجام دهد .

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا