کاربرد تزریق ژل لب

کاربرد تزریق ژل لب

تزریق ژل

برای اکثر افراد رضایت از ظاهر و زیبایی صورت خود بسیار حائز اهمیت است. با پیشرفت علم و تکنولوژی خدمات زیبایی نیز پیشرفت کرده و از تنوع بیشتری برخوردار است. یکی از این روش‌های زیبایی تزریق ژل بوده که دارای کاربرد‌های گوناگون در نواحی مختلف بدن است. تزریق ژل‌ بعد از تزریق بوتاکس از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در جهان محسوب می‌شود.

از کاربردهای تزریق ژل می‌توان برجسته سازی لب‌ها و گونه‌ها، پوشاندن خطوط عمیق پیشانی، خط اخم و خط لبخند و خط اندوه، جوانسازی و لیفت صورت نام برد.

ژل‌هایی که مورد استفاده برای تزریق قرار می‌گیرند دارای انواع مختلفی است که معروف‌ترین آن‌ها اسید هیالورونیک است. اسیدهیالورونیک‌ها بطور طبیعی در بدن انسان وجود دارند و بسیار فرم‌دهنده و شکل‌دهنده بوده و استفاده از آن باعث رطوبت و کیفیت پوست با جذب آب به پوست می‌شود.

برای بسیاری این سوال پیش می‌آید که ژل‌ها تا چه مدت ماندگاری دارند در پاسخ به این سوال باید بگوییم دوام و ماندگاری ژل‌ها بستگی به نحوه تزریق، عمق تزریق و میزان و نوع ژل استفاده شده دارد. باید به این نکته نیز توجه داشت که پزشکان باید نام، نوع و تاریخ انقضاء تزریق ژل را به مراجعین خود اطلاع دهند تا ماه‌ها و سال‌های آینده از همان نوع ژل و ترجیحا از همان مارک استفاده شود.


نکات مهم پس از تزریق ژل

  • تا 3 روز پس از تزریق ژل از ماساژ و دستکاری ناحیه مورد نظر خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت پس از تزریق، از مواد آرایشی در ناحیه تزریق شده استفاده نکنید.
  • بدن در برابر تزریق ژل‌های استاندارد واکنش بسیار کمی دارد. ممکن است پس از تزریق تورم و کبودی و قرمزی طبیعی بوده و انتظار می رود ظرف 3 تا 5 روز از میزان تورم و کبودی کاسته شود.
  • در صورت ایجاد کبودی در ساعات اولیه پس از تزریق می‌توان از کمپرس سرد، استفاده نمود.
  • اگر به هر دلیلی از تزریقی که انجام داده‌اید راضی نبودید و یا خوشتان نیامد و یا نیاز به تغییرات اساسی داشت می‌توانید از پزشکتان بخواهید تا ژل را برایتان حل نماید. این کار توسط یک آنزیم حلال (هیالورونیداز) انجام خواهد شد و عوارضی برای فرد نخواهد داشت.
پس از تزریق ژل نتایج آن را می‌توانید به خوبی مشاهده کنید. تزریق ژل اگر به درستی انجام شود می‌تواند ظاهری زیبا و در عین حال طبیعی داشته باشد.

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا