تزریق ژل گونه در کلینیک بلزا

تزریق ژل گونه در کلینیک بلزا

با افزایش سن، سطح چربی های بدن ما کاهش پیدا می کند. از جمله صورت که در معرض دید قرار دارد و در بعضی نواحی مانند گونه که اگر این چربی ها از بین برود، باعث صاف شدن استخوان پایینی گونه می شود. با از دست رفتن چربی نواحی گونه، پوست شما شل شده و زیر چشم های شما گود می افتد که در نتیجه ظاهری نامناسب را به شما می دهد. بسیاری از آسیایی ها با از دست دادن چربی های گونه خود نشانه هایی از پیری در صورتشان پدیدار می شود، ولی تا عوامل دیگر نیز آشکار نشود این عامل جلب توجهی نمی کند. ولی در هر صورت بهتر است تا دیر نشده، این مشکل را با تزریق ژل گونه حل کنید. در ادامه با ما باشید تا کمی بیشتر در مورد این تکنیک توضیح دهیم.
 

تزریق ژل گونه

از آنجایی که حجم استخوان گونه ما ایرانی ها به نسبت نژاد های دیگر کوچک تر است، بسیاری در صدد حل این مشکل هستند. این مشکل با گونه گذاری و یا تزریق ژل گونه حل می شود.

این روش در بین عده ای از افراد بسیار پر طرفدار است. زیرا ایجاد خط ها و چین خوردگی های قسمت لب و چانه و همچنین افتادگی ناحیه کنار فک برای بعضی ها آزار دهنده است و اعتماد به نفس آنها را پایین می آورد.

گونه گذاری یکی از روش هایی است که می توان از طریق آن عیوب و صافی صورت را پوشاند، و ظاهری زیبا به صورت بخشید. این ژل ها که موادی ساختگی و صنعتی با اسامی مختلفی هستند به لایه زیرین پوست تزریق می شود تا چین و چروک ها و صافی ها را از بین ببرد.

امکان تزریق ژل به نواحی مختلف صورت با چربی های اضافه بدن خود فرد نیز قابل انجام است، و پزشک می تواند با ایجاد 2 الی 3 سوراخ در زیر و اطراف ناف، چربی های شکم را با دستگاه و سرنگ های مخصوص بردارد و این چربی ها را در خط لبخند، چانه، گونه و … تزریق کنند. این چربی ها پس از 6 تا 12 ماه جذب می شوند و در بعضی موارد نیازمند تزریق دوباره چربی ها می باشد.

تزریق ژل به صورت سرپایی و. بی حسی موضعی در محل خواسته شده انجام می شود.
میزان مورد نیاز ژل، به صورت یکسان ابتدا در دو طرفه گونه تزریق می شود.
سپس با ماساژ سطحی، ژل را در نواحی مورد نظر پخش می کنند.
پس از تزریق ژل، باید از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید.
و در آخر از کمپرس سرد بر روی نواحی تزریق ژل، استفاده شود.

تزریق ژل در نواحی مختلف بدن

خوب است بدانید که تزریق چربی علاوه بر گونه، در نواحی دیگر بدن نیز امکان پذیر است. با این روش می توان تمام محل های آسیب دیده را ترمیم کرد. علاوه بر آن به دلیل کم خطر بودن آن، بدون نیاز به جراحی و بیهوشی، این روش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

از این روش برای پوشاندن و از بین بردن چین و چروک و صافی صورت استفاده می شود. این روش برای بهبود و از بین بردن خط لبخند نیز موثر است. امکان ترمیم عضلات آسیب دیده گوش به دلیل تصادف، کشتی و… نیز وجود دارد. این روش که کاملا طبیعی است و کمترین عوارض را به همراه خواهد داشت، برای برجسته کردن سینه و باسن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از روش تزریق چربی، برای فرورفتگی هایی نظیر جای جوش و آکنه و مشکلات پوستی نیز استفاده می شود. بسیاری از افراد از این روش برای زاویه دار کردن فک استفاده می کنند. با این روش خطوط اخم بین ابروها را نیز می توان از بین برد. با تزریق ژل شما می توانید لب هایی برجسته و جذاب تری را داشته باشید. می توان چین و چروک نقاط مختلف صورت را که ناشی از کهولت سن است را بر طرف کرد. به طور کلی با این روش کم خطر و کم زیان می توان، مشکلات پوستی زیادی را بر طرف کرد.
 

میزان تزریق ژل

واحد تزریق ژل ( سی سی ) می باشد و میزان تزریق ژل به نواحی مختلف بدن، به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از این عوامل مانند:
  • فرم مورد نظر و ایده آل شخص متقاضی برای تزریق ژل
  • فرم و شکل صورت
  • سن شخص متقاضی
  • پتانسیل و کشش پوستی فرد متقاضی
  • نظر و صلاحدید پزشک نیز در بین این عوامل، مؤثر است.
 

مراقبت های قبل از تزریق ژل

مهم ترین فاکتور در انجام هر گونه عمل و تزریق، انتخاب کلینیک و پزشک معتبر و قابل اعتماد است. بعد از انتخاب این دو مورد شما می توانید در چگونگی تزریق ژل، مراقبت های قبل و بعد از تزریق، هزینه تزریق، مزایا و معایب تزریق ژل گونه از تیم پزشکی و پزشک مورد نظرتان مشورت بگیرید. سپس بعد از مطلع شدن از این موارد، در صورت تمایل این تکنیک را انجام می دهید.

لازم است قبل از تزریق ژل به چند موارد دقت کنید:

  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون نظیر قرص آسپرین خودداری کنید.
  • در صورت مصرف هر گونه دارو، بهتر است قبل از تزریق ژل، به پزشک خود اطلاع دهید. شاید لازم است داروی خود را برای مدتی قطع کرده و یا در صورت نیاز، پزشک داروی دیگری را جایگزین آن کنید.
  • در طول جلسات مشاوره، در مورد ژل های تزریقی گوناگون، اطلاعات لازم را بدست آورید و بهترین ژل را برای تزریق انتخاب کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ژل لازم است موارد زیر را برای بهبود سریع تر انجام دهید:

  • چند روز اول بعد از تزریق ژل نباید بر روی نواحی تزریق شده بخوابید. اگر چه شما از بهترین ژل برای تزریق استفاده کرده اید، ولی خوابیدن بر روی این نواحی، آسیب هایی به پوست شما وارد می کند. سعی کنید صاف و به پشت بخوابید.
  • بهتر است تا 48 ساعت بعد از تزریق ژل، از انجام برخی فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • تا زمانی که خطر مبتلا شدن به عفونت از بین نرود، از دست زدن به پوست خود، خودداری کنید.
  • تا 48 ساعت پس از تزریق از قرار گرفتن مستقیم، در برابر نور خورشید خودداری کنید و همچنین از رفتن به سونا و بخار نیز اجتناب کنید.
  • داروهای تجویز شده را در زمان مشخص مصرف کنید تا سریع تر به بهبودی برسید.

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا