تزریق بوتاکس برای رفع چروک میان بینی و لب

تزریق بوتاکس برای رفع چروک میان بینی و لب


با افزایش سن علائم پیری بر روی صورت فرد ظاهر می شوند چروک میان بینی و لب از جمله علائم پیری هستند.و هرچه سن بالاتر رود خطوط چین و چروک میان بینی و لب افزایش پیدا می کند. این چین و چروک ها بسیار ناراحت کننده هستند و اعتماد بنفس فرد را کاهش می دهند .
 

علت به وجود آمدن چین و چروک میان بینی و لب چیست؟

قبل اینکه با این موضوع مقابله کنید بهتر است علت این موضوع را بدانید و با توجه به آن پیشگیری را در دستور کار خود قرار دهید. چرا که همواره پیشگیری بهتر از درمان است.

  • افزایش سن و پیری:با افزایش سن پروتئین های کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد و همین موضوع باعث می شود تا پوست شل شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد.
  • سیگار کشیدن:سیگار کشیدن در طی زمان باعث انقباض پوست می شود و از طرف دیگر کلاژن و الاستین را از بین می برد و در ادامه چین و چروک را به دور لب تحمیل می کند.
  • تابش نور خورشید:قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خوشید و اشعه آن یکی از اصلی ترین دلایل در به وجود آمدن چین و چروک های صورت است. و تا حد امکان در معرض آن قرار نگیرید.
  • آدامس جویدن :آدامس جویدن با اینکه بی ضرر است اما زیاده روی در آن باعث از بین رفتن کلاژن و الاستین می شود.
 

درمان‌های طبیعی و خانگی چروک میان بینی و لب

همینطور که در بالا اشاره شد ، کاهش کلاژن و الاستین پوست تحت تاثیری عوامل فوق باعث به وجود آمدن چین و چروک خواهند شد.
اگر بدنبال روش های طبیعی برای رفع این مشکل هستید توصیه می شود از روش های زیر استفاده کنید.
البته رفع چروک به وسیله این روش ها تضمینی نیست و برای تاثیر گذاری به زمان نیاز دارد.
ماسک آرد ذرت:ماسک ذرت یکی از بهترین درمان های طبیعی برای کاهش خطوط لبخند و چروک است . برای این کار مقداری آرد ذرت را با یک قاشق عسل مخطوط کنید و آن را به هم بزنید تا خمیر شود.و در ادامه این ماسک را میان خطوط قرار دهید و صبرکنید تا ۳۰ دیقه بماند.
ماسک رفع خط خنده و ضد چروک دور لب با عسل و انگور:ترکیب عسل،روغن هسته انگور ، ماست و چای سبز را جایی که چروک دارد قرار دهید و بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه این ماسک را بردارید و صورت خود را شستشو دهید.
 

ورزش صورت برای از بین بین چروک دور لب !!!

کشسانی ،تون عضلانی و کافی بودن پروتئین های کلاژن پوست صورت می تواند از چین و چروک های صورت به ویژه اطراف لب جلوگیری کند. در واقع کلاژن از دست رفته پوست را می توان با عضلات جبران کرد که با ورزش صورت به بازسازی این عضلات کمک می کند.
تمرین های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید از منابع مختفی یا از پزشک متخصص خود آن ها را دریافت کنید.
 

تزریق ژل

تزریق ژل را می توان به منظور پر کردن خطوط عمودی دور لب و دستیابی به یک ظاهر خوشاید برای لب ها مورد استفاده قرار داد.
تزریق ژل یکی از مناسب ترین روش های غیر جراحی برای درمان خطوط و چروک دور لب را ارئه می دهد. و اغلب به مقدار کمی از محصول به تزریق احتیاج دارد.
خب برای تزریق ژل در مرحله اول جهت جلوگیری از درد ناحیه مورد نظر را با استفاده از کرم یا ….. بی حس می کنند.بلافاصله پس از آن،ژل از طریق یک سوزن ریز یا کانول به منطقه ی پوستی هدف تزریق می شود.در فاصله های منظم،فرد تزیق کننده محل درمان را مالش می دهد تا درجه ی مناسبی از زیبایی حاصل شود.
بنابر این تزریق ژل،یک روش غیرتهاجمی و مقرون به صرفه برای برای درمان است. در این روش هیچ خطری سلامتی شما را تهدید نمی کند اما شاید با عوارض جانبی کم خطری همراه باشد.
 

تزریق بوتاکس برای رفع چروک میان بینی و لب

با تزریق بوتاکس سیگنال های شیمایی که باعث انقباض عضلات می شوند قطع می شود. بوتاکس در مقادیر بسیار کم در ناحیه مورد نظر تزریق می شود تا عضلات نتوانند باعث انقباض شوند و در نتیجه پوست صاف میشود و ظاهر چین و چروک ها هموارتز می شود.
تزریق بوتاکس یک روش مناسب برای رفع چین و چورک دور و بالای لب است.تزریق بوتاکس در عضلات هدف انجام میشود و عضلات دیگر را تحت شعاع خود قرار نمی دهد.
خود بوتاکس فقط در حدود ۴۸ ساعت در بدن باقی می ماند و لی اثر آن تا حدود ۳ ماه دوام دارد. طبق تحقیقات تزریق مکرر بوتاکس به مرور زمان از شدت چین و چروک های شما می کاهد.

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا