اصلاح فرم صورت با کمک فیلر گونه

اصلاح فرم صورت با کمک فیلر گونه

تزریق ژل گونه 

یکی از مهم‌ترین مزایای تزریق ژل به گونه، اصلاح فرم صورت است. بسیاری از افرادی که صورت کشیده دارند؛ ترجیح می‌دهند که با کمک فیلر گونه چهره خود را به فرم بیضی و گرد نزدیک‌تر کنند و به زاویه سازی صورت خود کمک نمایند. پزشکان هم از تزریق چربی و هم تزریق ژل به گونه برای تغییر فرم صورت استفاده می‎کنند؛ اما تزریق ژل هم عوارض کمتری دارد و هم تاثیرگذارتر خواهد بود.
اگر مقدار تزریق ژل گونه متناسب با فرم چهره فرد انتخاب شود؛ منجر به پهن دیده شدن قسمت بالای صورت خواهد شد و به همین دلیل چهره فرم قلبی شکل پیدا خواهد کرد.

مراحل تزریق ژل گونه

با اطلاع از مزایای تزریق ژل و انتخاب کلینیک برتر برای پرهیز از هرگونه عارضه ای شما باید مراحل تزریق ژل را به درستی طی کنید. این مراحل به صورت زیر می باشد :
  • جلسه معاینه و مشاوره : در اولین گام شما جهت معاینه به متخصص مراجعه می کنید و درخواست و هدف خود را برای تزریق ژل و میزان آن بیان می کنید. در این جلسه باید اطلاعات کاملی شامل بیماری های قبلی، داروهای مصرفی و … را در اختیار پزشک خود قرار دهید.
  • تعیین روز عمل و توصیه های پیش از عمل : برای شما یک زمان عمل مشخص می شود و متخصص از شما می خواهد در روزهای قبل از عمل نکاتی را رعایت کنید، مانند عدم مصرف رقیق کننده های خون، عدم مصرف دخانیات و …
  • فرآیند عمل و تزریق ژل : روز عمل باید بدون استفاده از هرگونه کرم یا لوازم آرایشی به کلینیک مراجعه کنید. در اولین قدم متخصص از بی حسی برای پوست شما استفاده می کند. سپس مرحله تزریق را با دقت بالا و به صورت ویژه انجام می دهد.
بعد از عمل چون از بیهوشی استفاده نشده است، به راحتی می توانید امور ترخیص و بازگشت خود را انجام دهید، البته داشتن یک همراه بسیار کمک کننده است تا خستگی ذهنی کمتری داشته باشید و با آرامش برای استراحت تشریف ببرید.


ایجاد خط گونه با ژل

یکی از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی و جذابیت چهره، گونه‌های برجسته است. برای اینکه گونه‌های شما طبیعی به نظر برسند، بهتر است فیلر طوری تزریق شود که استخوان زیر گونه واضح‌تر به نظر برسد. برای تزریق ژل گونه طبیعی، پزشک باید مواردی از جمله کیفیت ژل، زاویه تزریق، جنس پوست  و بافت‌ها و سایر مسائل را در نظر بگیرد.

اگر دوست دارید چهره‌تان فرم طبیعی خود را حفظ کند؛ حتما قبل از انتخاب پزشک نمونه کارهای او را مشاهده کرده و با او در این مورد صحبت کنید. در تزریق ژل گونه طبیعی، به جای اینکه گونه‌ها بیش از حد برجسته به نظر برسند؛ فیلر طوری در صورت پخش می‌شود که خط گونه واضح‌تر به چشم بیاید. مخصوصا برای آقایان، ایجاد خط گونه با ژل بسیار بهتر و طبیعی‌تر از ایجاد برجستگی بیش از حد است.

ماندگاری تزریق ژل گونه

برخی از پروتز برای گونه‌گذاری دائمی استفاده می‌کنند. اما تزریق ژل به گونه، موقت است و بعد از مدتی تاثیر آن از بین خواهد رفت. معمولا فیلرهایی که از مواد طبیعی‌تری ساخته شده‌اند؛ سریع‌تر جذب بدن خواهند شد. به طور مثال ژل‌هایی که از جنس هیالورونیک اسید هستند؛ سریع‌تر از فیلرهای مصنوعی جذب می‌شوند. معمولا ژل گونه بین ۶ ماه تا یک سال ماندگاری خواهد داشت و بعد از آن دوباره باید ژل را تمدید کنید.

علاوه بر نوع و ساختار ژل گونه؛ ساختار پوستی هر فرد و مهارت پزشک هم از دیگر مسائلی است که بر ماندگاری ژل گونه تاثیر می‌گذارد. برای اینکه ژل گونه شما ماندگاری بالاتری داشته باشد؛ توجه به چند نکته، ضروری به نظر می‌رسد.

معمولا در چند روز اول، مقداری از ژل تزریق شده جذب خواهد شد. به همین دلیل پزشک باتجربه و حرفه‌ای، باید کمی حجم ژل تزریق شده را افزایش دهد تا بعد از چند روز، گونه به فرم دلخواه دربیاید. افرادی که هنگام صحبت چهره خود را زیاد تغییر می‌دهند، ژل زودتر به بدنشان جذب می‌شود. همچنین مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر هم نقش بسیار مهمی در میزان ماندگاری آن دارند.
مصرف داروهای تجویز شده از سوی پزشک و رعایت مراقبت‌های مخصوص باعث می‌شود مدت بیشتری تاثیر ژل روی چهره‌تان باقی بماند.


مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

اگر به یک مجموعه معتبر مراجعه کرده باشید؛ با یک یا دو روز رعایت مراقبت‌های مخصوص، تمام عوارض و ورم صورت از بین خواهد رفت. این مراقبت‌ها در موارد زیر خلاصه می‌شوند:
  • از هر گونه فشار آوردن به این نواحی خودداری کنید. همچنین بهتر است شب‌ها طاق باز بخوابید و سرتان را در ارتفاع بالاتری قرار دهید.
  • تا چند روز از رفتن به حمام با آب گرم، سونا و… خودداری کنید.
  • تا مدتی انجام فعالیت‌های سنگین را کنار بگذارید.
  • از مصرف برخی داروها (تحت نظر پزشک)، الکل و مواد دخانی تا مدتی خودداری کنید.

بهترین ژل برای تزریق گونه

ژل‌های مخصوص تزریق گونه، انواع مختلفی دارند. در حال حاضر بهترین ژل برای تزریق گونه را می‌توان فیلرهایی دانست که از هیالورونیک اسید تهیه شده‌اند. هیالورونیک اسید یکی از مواد طبیعی موجود در بدن انسان است که در بسیاری از مواد بهداشتی هم کاربرد دارد. یکی از خواص این ماده، قدرت جذب آب و آبرسانی بسیار بالای ان است و به همین دلیل هم باعث شادابی پوست صورت می‌شود.
استفاده از این ژل برای تزریق گونه هم باعث جوانسازی شده و هم ظاهری طبیعی به چهره می‌بخشد.


تخلیه ژل گونه

ممکن است بعد از تزریق ببینید که نتیجه با تصور اولیه شما کاملا متفاوت است یا حتی گونه‌هایتان با یکدیگر متقارن نیستند. در این صورت بهترین کار این است که هرچه سریع‌تر به سراغ تخلیه ژل گونه بروید. ژل‌های موقت راحت‌تر تخلیه می‌شوند و به همین دلیل بهتر است در دفعات اول، به جای روش‌های دائمی به سراغ تزریق ژل بروید.

ترجیحا در هچ شرایطی از بین بردن ژل گونه در خانه را امتحان نکنید و حتما به پزشک متخصص برای این کار مراجعه کنید.
برای تخلیه ژل گونه از جراحی، سوزن و حتی تزریق آنزیم استفاده می‌شود. از آنجا که ژل هیالورونیک اسید به راحتی جذب می‌شود و عوارضی هم ندارد، بهتر است از این فیلر برای گونه گذاری با ژل استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای تخلیه ژل با آنزیم مدت‌زمان مورد نیاز آن توسط پزشک صورت می‌گیرد.

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا