لیزر موهای زائد پا , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد پا و ران

لیزر موهای زائد پا , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد پا و ران



    لیزر موهای زائد پا , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد پا و ران

لیزر موهای زائد پا , لیزر موی پا , لیزر موهای زائد ناحیه ران پا هزینه لیزر موهای زائد پا , کلینیک تخثثی لیزر موهای زائد ناحیه پا و ران و کشاله ران : امروزه علم پزشکی در همه جای دنیا روبه پیشرفت است و پیشرفت در عرصه پزشکی موجب شده است که دستگاه های زیادی در زمینه پزشکی ساخته شوند مخصوصا دستگاه های زیادی در زمینه لیزر موهای زائد ساخته شده است که کمک شایانی را هم به پزشکان و هم مراجعه کنندگان کرده است . مطمعنا همه ی شما به فکر این افتاده اید که برای همیشه از شر موهای زائد مخصوصا موهای زائد پا خلاص شوید مخصوصا پاها که بیشتر در معرض دید هستند برای از بین بردن موهای زائد پا ما به شما بهترین راه کار پیش روی شما که لیزر مو است را معرفی می کنیم .

لیزر موهای زائدئ پا

هر شخصی به زیبایی و پاکیزگی علاقه دارد مخصوصا بانوان که به داشتن پاهایی صاف و بدون موهای زائد بیشتر اهمیت می دهند بنابراین برای از بین بردن موهای زائد مخصوصا موهای زائد پا اقدام به عمل لیزر موهای زائد پا می کند . داشتن پاهایی صاف و بدون موهای زائد برای هر بانویی اعتماد به نفس ویژه ای مخصوصا در مراسمات و میهمانی ها می دهد . متخصین و پزشکان ما در کلنیک لیزر جم با استفاده از دستگاه های به روز دنیا در زمینه لیزر مو اقدام به عمل لیزر موهای زائد پا می کنند .

پاهایی صاف و بدون موهای زائد داشتن آرزوی هر بانویی است بنابراین همیشه به دنبال راه کارهایی برای از بین بردن موهای زائد پاهای خود هستند که در این بین روش های بسیاری برای از بین بردن موهای زائد پا وجود دارد که اعم از تراشیدن , موم , وکس , و بندانداختن و … است که معمولا هیچ کدام از روش های زیر دادمی نبوده و نتوانسته است رضایت افراد را به خود جلب کند در ضمن هرکدام از این روش های ذکر شده زمان بر بوده و نتیاج موقتی را باخود به همراه دارد بنابراین ما به شما روش لیزر موهای زائد را پیشنهاد می کنیم که امروزه به یک روش دائمی و سریع در دنیا تبدیل شده است .

 

در کلنیک لیزر مو جم با استفاده از دستگاه های به روز دنیا توانسته ایم رضایت خاطر مراجعه کنندگان به این کلنیک را به دست بیاوریم . با انجام عمل لیزر موهای زائد پا دیگر نیازی به استفاده از روش های مختلف از بین بردن موهای پا نیست . روش هایی چون وکس , تراشیدن , اپیلاسیون در اکثر موارد خطرناک نیز می باشند زیرا باعث انتقال بیماری های خونی از طریق پوست می شوند. علاوه بر این برای زدودن موهای زائد پا استفاده از روش های سنتی زمان بر هستند و در این جا ذکر این نکته را الزامی می دانیم که روش های سنتی برای ازبین بردن موهای زائد پا موقت هستند و ممکن است بعد از گذشت چند روز یا هفته دوباره موها رویش کنند .

روش هایی چون موم انداختن و تیغ زدن به پرپشت شدن ریشه موهای پا کمک می کنند در این صورت این روش ها علاوه بر این که کمکی به افراد نمی کنند باعث دردسر نیز می شوند بنابراین بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد , لیزر موهای زائد است که امروزه طرفداران زیادی را در بین اقشار عمومی به دست آورده است .
دائمی بودن لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد پا است که اثری دائمی به جای می گذارد و قریب به ۹۵ درصد از موهای زائد پا را ازبین می برد در این روش با عمل لیزر ریشه موهای پا ضعیف می شوند و اگر موهای پا رویش کنند ریشه ضعیف و خیلی کمتر دارند . با روش لیزر موهای زائد پا شما می توانید پاهایی بدون موهای زائد و صاف را تجربه کنید . تجربه ۲۰ ساله عمل لیزر مو به خوبی نمایان این است که این روش برخلاف تفکر برخی افراد با خود عوارضی را به همراه نداشته است . بنابراین شما با خیال راحت می توانید در کلنیک لیزر مو جم موهای زائد پا خود را با عمل لیزر از بین ببرید .
هزینه لیزر موهای زائد پا و تعداد جلسات

تعداد جلسات لیزر موهای زائد پا به عوامل گوناگون و فاکتورهای خاصی بستگی دارد . تعداد جلساتی که برای لیزر موهای زائد پا در نظر گرفته می شود اعم از ۴ تا ۱۰ جلسه را شامل می شود که هر جلسه ممکن است ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان نیاز داشته باشد . فاصله بین جلسات نیز در افراد با یکدیگر فرق می کند ممکن است فاصله بین جلسات از ۲ هفته گرفته تا یک ماه در نظر گرفته شود . در ضمن براساس وسعت ناحیه که در این جا ناحیه پا مد نظر است تعداد جلسات لیرمو در نظر گرفته می شود که این نیز در افراد مختلف بایکدیگر فرق می کند ممکن است فردی به دلیل داشتن ریشه قوی موی پا از تعداد جلسات بیشتری برای لیزر موهای زائد پا بهره مند شود ولی اگر برعکس وسعت ناحیه و ریشه مو خیلی کم باشد پزشک متخصص تعداد جلسات کمتری را برای لیزر موهای زائد پا در نظر می گیرد .

در ضمن هزینه لیزر مو نیز به تعداد جلسات لیزر بستگی دارد که برحسب تعداد جلسات محاسبه می شود علاوه بر تعداد جلسات دستگاه ها و کیفیت کارکرد دستگاه های لیزر مو با یکدیگر فرق دارند اگر متخصص از بهترین دستگاه ها و به روزترین دستگاه های لیزر مو دنیا استفاده کند مطمعنا هزینه آن فرق خواهد کرد . جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , تعداد جلسات لیزر مو و… با مشاورین ما در کلنیک لیزر مو جم تماس گرفته و با نحوه لیزر مو مخصوصا لیزر موهای زائد پا آشنا شده ئر ضمن راهنمایی کارشناسان ما در خصوص لیزر مو کاملا رایگان می باشد .
مزایای لیزر موهای زائد پا

    لیزر موهای زائد زمان بر نبوده
    سرعت عمل لیزر مو بسیار بالاست
    قریب به ۹۵ درصد از موهای زائد در این روش از بین می رود
    نیاز به استفاده از روش های سنتی اعم از ریش تراش , موم انداختن و ..نیست
    روش های سنتی برای از بین بردن موهای زائد پا موقت بوده و اثر دائمی را نداشته
    تیغ زدن و دیگر روش های سنتی نه تنها به کم شدن مو کمک نمی کنند بلکه به ضخیم تر شدن ریشه مو کمک می کنند
    لذت بردن از پاهایی صاف و بدون موهای زائد
    داشتن اعتماد به نفس بالا
    احساس پاکیزگی و لطافت پوست

افراد مناسب برای انجام عمل لیزر موهای زائد پا

افراد زیادی متقاضی لیزر موهای زائد پا هستند که بیشترین مراجعه کنندکان به کلنیک بانوان هستند که عمل لیزر موهای زائد پا را انجام می دهند . افرادی که پوست روشن و موی تیره را دارند به جلسات کمتری برای عمل لیزر مو نیاز دارند . امروزه برنزه کردن در بین تمامی افراد مخصوصا جوانان بیشتر شده است ولی باید ابتدا این افراد به این نکته توجه کنند که اگر قصد برنزه کردن پوست خود را دارید این کار را بگذارید بعد از انجام عمل لیزر مو . به هر حال لیزر مو برای تمامی اقشار جامعه با هر رنگ و پوستی امکان پذیر است . برای عمل لیزر مو افراد باید بیشتر از ۱۲ سال سن داشته باشند تا لیزر به درستی انجام گیرد و تاثیر آن دیده شود . نکته مهم و قابل توجه که در این جا ذکر آن را الزامی می دانیم این می باشد که افرادی هستند که از خال های مادرزادی پر مو در تمامی نقاط بدن اعم از پاها , صورت و ..رنج می بردند که امروزه با پیشرفت علم پزشکی خصوصا عمل لیزر مو با دستگاه های مخصوص می توان کار درمان را بر روی چنین افرادی انجام داد .
آیا تمام افراد می توانند عمل لیزر موهای زائد پا را انجام دهند ؟

در جواب سوال باید بگوییم نه . تمامی افراد نمی توانند داوطلب مناسبی برای لیزر مو باشند زیرا موهای زائد و ناخواسته به دو دلیل هورمونی و غیر هورمونی ایجاد میکنند و رشد می کنند . اگر دلایلی چون هورمونی باعث رشد موهای زائد و پرپشت در افراد بشود در این صورت نمی توان هیچ گونه عمل لیزر موهای زائد را در شخص انجام داد به همین سبب باید ابتدا فرد بتواند از پس بیماری هورمونی خود بر بیاید بعد عمل لیزر مو را انجام دهد .

ختلالات هورمونی مخصوصا در خانم ها که به آن تخمدان پلی کیستیک نیز می گویند باعث رویش موهای زائد در نواحی از بدن که به طور طبیعی نباید مو داشته باشد می شود و موهایی ضخیم و تیره رشد می کنند و فرد را بامشکل اساسی مواجه می کنند . بنابراین مراجعه کنندگان به کلنیک لیزر مو جم ابتدا توسط پزشک مشاوره می شوند تا اگر از چنین بیماری هورمونی رنج می برند درمان شوند سپس عمل لیزر موهای زائد را انجام دهند . شاید این سوال در ذهنتان پیش آید که آیا افرادی که از مشکل بیماری هورمونی رنج می برند به هیچ عنوان نباید عمل لیزر موهای زائد را انجام دهد در پاسخ باید بگوییم که خیر این افراد می توانند همزمان با لیزر درمانی داروهای مخصوص هورمونی را مصرف نمایند تا از رشد موهای ضخیم و تیره جلوگیری کنند و بتوانند از عمل لیزر مو و لیزر موهای زائد پا نتیجه بگیرند . با مشاورین و متخصصین ما در کلنیک لیزر مو جم تماس گرفته و مشکل خود را با ما در میان بگذارید مشاوره در جم کلنیک رایگان بوده و رضایت شما مراجعه کنندگان عزیز شرط اصلی کار در کلنیک لیزر مو جم است .
آیا لیزر موهای زائد پا برای خانم های باردار یا شیرده مناسب است ؟

پژوهشگران و متخصصان سالهاست که تلاش می کنند به این نتیجه دست یابند که آیا لیزر مو برای خانم های باردار یا شیرده مناسب است یا نه ؟ ولی تا به امروز به نتیجه دلخواه دست نیافته اند و پاسخی برای این پرسش پیدا نکرده اند ولی اکثر متخصصان عقیده دارند که اشعه لیزر برای خانم های باردار و شیرده باید خطرناک اعلام شود زیرا که اشعه ممکن است هم برای جنین هم برای مادر خطرناک باشد . مادران شیرده نیز باید بدانند که اشعه لیزر برای نوزادان و خودشان ممکن است آسیب جدی را وارد کند بنابراین عمل لیزر مو را به بعد از این دوران واگذار کنند تا با خیالی آسوده عمل لیزر موهای زائد پا را انجام دهند .
آیا پرمویی های غیر هورمونی در تمام قسمت های بدن از جمله پا با لیزر موهای زائد پا حل می شود ؟

پرمویی غیر هورمونی که به آن هایپر تریکوز نیز می گویند با عمل لیزر از بین می روند . پوست افرادی که دچار پرمویی غیر هورمونی هستند اگر سفید باشد و موهایی تیره داشته باشد با لیزر مو از بین می روند زیرا بالیزر موهای زائد پا قسمت هایی از پا که موهایی ضخیم و پرپشت داشته با لیزر مو از بین می روند و ریشه مو این قسمت از بدن ضعیف تر شده و با هر جلسه درمان می توانیم به خوبی شاهد نتایج به دست آمده از عمل لیزر مو باشیم . جلسات درمان نیز برای افراد مختلف با یکدیگر فرق می کند اگر به طور کامل در تمام جلساتی که پزشک برایتان معین کرده است شرکت کنید می توانید به نتیجه دلخواه از لیزر مو دست یابید
اقدامات پیش از انجام لیز موهای زائد پا

بیمار پیش از اقدام لیزر مو بایستی توسط متخصص پوست و مو مورد معاینه قرار بگیرد تا در حسین عمل لیزر فر با هیچ گونه مشکلی مواجه نشود . متخصص تمامی نکات لیزر مو را به فرد گوشزد می کند و اگر فرد راضی به انجام لیزر مو شد در این صورت متخصص تمامی جوانب عمل لیزر مو را به فرد بازگو می کند . نکاتی که نباید قبل از عمل لیزر فرد آن ها را انجام دهد عبارت اند از :
نکاتی که قبل از عمل لیزر موهای زائد پا نباید انجام شوند :

    موم انداختن
    برنزه کردن
    گرفتن حمام آفتاب
    استفاده از رختخواب های الیافی
    اپیلاسیون
    ترزیق کلوژن
    عدم استفاده از عطر , ادکلن زیرا باعث به وجود آمدن حساسیت پوستی می شود
    استفاده کردن از داروهای گوناگون اعم از آسپیرین , مکمل های گیاهی و دروهای ضد التهاب بدون هماهنگی با متخصص لیزر مو خطر خونریزی را تشدید می کند

شماره تماس های کلینیک زیبایی بلزا